Skip to main content

Afspelen mislukt, code 214999


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

56 reacties

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 oktober 2022
  • Altijd wanneer we tv anywhere willen bekijken
  • iPadOS 15.7
  • alleen de melding 214999
  • tijdens onze vakantie in Duitsland

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 17 oktober 2022

Hi @Famkat, hartstikke bedankt voor deze aanvulling! Zojuist heb ik het verzoek ingediend en hier heb je net ook een bevestiging van gekregen per mail. Ik ga het de komende dagen goed in de gaten houden en meld het hier als ik een update heb binnengekregen. Ik wil dit graag oplossen. 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 24 oktober 2022

Hi @Famkat, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Het onderzoek is afgerond en ik deel graag de uitkomst met je. Mijn collega heeft aangegeven dat het erop lijkt dat het netwerk geen streaming toestaat. Je kunt voor support het beste contact opnemen met de netwerkbeheerder van de gebruikte verbinding. Wij hebben hier weinig invloed op jammer genoeg, excuses daarvoor. Laat je het weten of je via die weg van dit probleem af bent gekomen? 🤞


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 november 2022

Met stijgende verbazing lees ik dat dit probleem kennelijk al 7 maanden speelt. Ik ben een nieuwe klant (via glasvezel) en heb zojuist de TV anyware app via de App Store kunnen downloaden op mijn M1 MacBook ondanks dat deze in de categorie iPad en iPhone apps staat. De app start ook op maar wanneer ik op het afspelen van een willekeurige zender klik krijg ik hier ook dezelfde foutmelding (Jouw apparaat is jailbroken dit is zeer riskant) en vervolgens (afspelen is mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. (214999)) Hoe kan ik toch met mijn laptop TV kijken ?

 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 11 november 2022

Hoi @mcsan, leuk dat je op al jouw apparaten gebruik wil maken van onze TV mogelijkheden, ik help je er graag mee! Het klopt inderdaad dat onze TV Anywhere App niet gemakt is voor laptops en dat je hierdoor kuren kunt ervaren op bijvoorbeeld een MacBook. Geen zorgen, speciaal voor laptops hebben wij een site gebouwd waarop je onbeperkt kan genieten van de mooiste beelden. Meer hierover vind je in het topic over TV Anywhere én op de website van T-Mobile TV, namelijk www.t-mobiletv.nl.

Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😄


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1772 reacties
  • 11 november 2022

@mcsan De app zou inderdaad niet zichtbaar moeten zijn in de App Store op de MacBook. Om op je MacBook TV te kunnen kijken ga je naar t-mobiletv.nl.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen