Skip to main content
Beantwoord

rekeningnummer storing "Te veel records gevonden voor de verstrekte details"


Goede dag, 

Ik heb een probleem met mijn bankrekening die te veel records heeft. Ik heb dit probleem al 2/3 maanden. Ik neem altijd contact op met de klantenservice, maar dan wordt mijn e-mail gereset om het probleem op te lossen. Helaas werkt dat niet. ik heb vandaag ook twee keer gebeld en het is nog steeds niet opgelost. Ik kan mijn thuis abonnement niet toevoegen aan mijn account. Het is heel vervelend, want ik kan niks veranderen aan mijn thuis abonnement online. Ik zou hier graag een oplossing voor willen hebben door bijvoorbeeld de records te resetten, want aan e-mail ligt het niet. Ik zie graag een reactie tegemoetkomen en hopelijk met een oplossing. Alvast bedankt!

melding van storing

Met vriendelijke groeten,

Ahmed

Beste antwoord door Occaj

uniekenaamAhmed schreef:

Ik kom niet erin. Is het mogelijk dat ik het privé stuur en dat je het kan veranderen voor mij?

Ik ben geen medewerker van Odido maar een klant net als jij. Ik adviseer je te wachten tot een moderator je topic beantwoord herken je aan naam van Odido. Vul alvast je profiel in met je klantnummer enzo via de instellingen van de community. 

 

https://community.odido.nl/settings/profile

Bekijk origineel

11 reacties

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 237 reacties
  • 9 september 2023

En wat als je druk op "mijn rekeningnummer klopt wel". Wat krijg je dan te zien? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 september 2023

Klantenservice en voor de rest niks. Als je op klantenservice klikt word je doorgestuurd naar het algemene pagina van klantenservice. Ik zag bij andere dat rekeningnummer tijdelijk wijzigen en dan inloggen met nieuwe rekeningnummer dat wel helpt. Daarna kan je dan je oude rekeningnummer terugzetten, want dit is een probleem bij veel mensen. Er is ook nog steeds geen oplossing gevonden vanuit odido.


Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 237 reacties
  • 9 september 2023
Occaj schreef:

En wat als je druk op "mijn rekeningnummer klopt wel". Wat krijg je dan te zien? 

Oh dat is vervelend, heb je al geprobeerd om dan inderdaad eerst te veranderen naar een ander rekeningnummer? En dan terug te veranderen?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 september 2023

Ik kom niet erin. Is het mogelijk dat ik het privé stuur en dat je het kan veranderen voor mij?


Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 237 reacties
  • Antwoord
  • 9 september 2023
uniekenaamAhmed schreef:

Ik kom niet erin. Is het mogelijk dat ik het privé stuur en dat je het kan veranderen voor mij?

Ik ben geen medewerker van Odido maar een klant net als jij. Ik adviseer je te wachten tot een moderator je topic beantwoord herken je aan naam van Odido. Vul alvast je profiel in met je klantnummer enzo via de instellingen van de community. 

 

https://community.odido.nl/settings/profile


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 september 2023

Oh geen probleem. Ik heb het ingevuld ja. Alsnog  bedankt voor de moeite!


Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 237 reacties
  • 9 september 2023
uniekenaamAhmed schreef:

Oh geen probleem. Ik heb het ingevuld ja. Alsnog  bedankt voor de moeite!

Geen probleem Ahmed, een fijne zaterdag gewenst! ☀️


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 11 september 2023

Hey @uniekenaamAhmed, welkom op onze Community!

Deze foutmelding komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen als je een tijdelijk ander rekeningnummer hebt. Deze zal ik dan tijdelijk voor je veranderen, dan kun je het abonnement koppelen. Als je het abonnement gekoppeld hebt kun je het rekeningnummer weer terug veranderen in wat het was. Kan je mij een privébericht sturen met daarin een tijdelijk ander rekeningnummer? Dan ga ik meteen voor je aan de slag om dit op te lossen. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 december 2024

Hey Tommie,

Ik heb weer hetzelfde probleem als vorige keer. Kan je mij weer daarbij helpen? Ik heb alle gegevens in een privébericht gestuurd.

Alvast bedankt!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 december 2024
uniekenaamAhmed schreef:

Hey Tommie,

Ik heb weer hetzelfde probleem als vorige keer. Kan je mij weer daarbij helpen? Ik heb alle gegevens in een privébericht gestuurd.

Alvast bedankt!

@Tommie van Odido 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 11 december 2024

Dank ​@uniekenaamAhmed, Tommie zal daar vandaag op terugkomen! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen