Skip to main content
Beantwoord

foutmelding abonnement toevoegen

• 5 maart 2025
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Goedenavond,

ik kan mijn abonnement niet koppelen aan mij Odido app hij geeft aan (foutmelding abonnement staat al op een ander account geregistreerd) hoe kan dit opgelost worden? 

Groet 

Casper 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Casperduijzer van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Gaat het om het koppelen van je mobiele abonnement die in je profiel vermeld staat? Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat dat nummer al gekoppeld is aan het account, wat geregistreerd is met het e-mailadres uit je profiel. Ik zie dat er voor het laatst gister mee is ingelogd. Kan dat kloppen? 

Weet je de inloggegevens niet meer? Dan kun je deze heel gemakkelijk opvragen via onze website en een nieuw wachtwoord instellen. Mocht dat niet lukken, laat het dan weten. Dan kan ik eventueel het gehele account voor je verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je abonnement opnieuw kunt koppelen! 

Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3485 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025

Goedemorgen ​@Casperduijzer van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Gaat het om het koppelen van je mobiele abonnement die in je profiel vermeld staat? Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat dat nummer al gekoppeld is aan het account, wat geregistreerd is met het e-mailadres uit je profiel. Ik zie dat er voor het laatst gister mee is ingelogd. Kan dat kloppen? 

Weet je de inloggegevens niet meer? Dan kun je deze heel gemakkelijk opvragen via onze website en een nieuw wachtwoord instellen. Mocht dat niet lukken, laat het dan weten. Dan kan ik eventueel het gehele account voor je verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je abonnement opnieuw kunt koppelen! 

Ik hoor het graag van je!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen