Skip to main content
Beantwoord

Ontkoppelen oud nummer/account verwijderen

• 14 januari 2025
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een zakelijk nummer omgezet naar privé.

ik wil dit nummer koppelen aan mijn e-mail zodat ik kan inloggen op dit abonnement in de Odido app.

nu blijkt dat er een oud nummer van een van mijn kinderen nog gekoppeld zit aan dit e-mail adres. Er gaat een koppelcode naar dat oude niet bestaande nummer.

kun je het oude nummer (eindigt op ..3539) ontkoppelen of mijn oude account verwijderen zodat ik een nieuw account kan aanmaken met mijn nieuwe privé nummer.

dankje.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Eddy, van harte welkom op de Community en leuk dat je je abonnement nu privé gebruikt! Ik kan het nummer **3539 niet vinden op je e-mailadres. Zet je het volledige 06-nummer in je profiel? Dan kan ik 'm loskoppelen en heb je je Mijn Odido-account binnen no time gekoppeld! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Eddy, van harte welkom op de Community en leuk dat je je abonnement nu privé gebruikt! Ik kan het nummer **3539 niet vinden op je e-mailadres. Zet je het volledige 06-nummer in je profiel? Dan kan ik 'm loskoppelen en heb je je Mijn Odido-account binnen no time gekoppeld! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 31 januari 2025

Beste Marciano of LS,

ik heb in mijn profiel bij extra informatie het oude nummer vermeld.

dit nummer krijg ik nog steeds te zien wanneer ik een nieuw wachtwoord wil invoeren.

met vriendelijke groet,

Eddy

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Eddy, ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad! Bedankt voor het invullen van het 06-nummer. Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat dit een inactief abonnement is dat inderaad nog gekoppeld stond aan een oud Mijn Odido-account met jouw e-mailadres. Ik heb 'm meteen verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Anders help ik je uiteraard graag verder! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen