Skip to main content
Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen


  

Ik kan mijn rekeningnummer niet wijzigen en ik krijg de klantenservice niet via chat of telefoon te pakken dus dan maar via deze weg.

Ik moet het rekeningnummer wijzigen waarvan de factuur wordt afgeschreven en ik krijg een error. Ik krijg:

HELAAS!
DEZE PAGINA ZIT OP SLOT.

  • Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
    Probeer een van onderstaande opties om verder te gaan.
  • of
  • Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
  • Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer.

 

of

 

 

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

 

In onderstaand topic was blijkbaar hetzelfde maar geen oplossing gemeld.

Media is niet beschikbaar

 

Ik hoop dat iemand mij de juiste kant op kan wijzen.

Beste antwoord door Seccie

PhillMikeHunt schreef:

Ik heb het over de afgelopen 1,5 week meerdere keren geprobeerd op verschillende manieren en nog steeds hetzelfde resultaat. Via de app, mobiele website en desktop site op verschillende apparaten krijg ik dezelfde melding.

Duidelijk! Dan vermoed ik dat het account gerelateerd is.
Hopelijk kan een moderator uitsluitsel geven.

Bekijk origineel

6 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • 17 juli 2023

Hoi @PhillMikeHunt,

Geen zorgen!  Een moderator kan dit voor je regelen na verificatie van je gegevens. 
Ik kan uit je bericht helaas niet opmaken of het hier gaat om een zakelijke of particuliere abonnement. Voor zakelijke wijzigingen zijn andere kanalen beschikbaar. 
 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 juli 2023

Het gaat om een particulier abonnement. Ben blij dat het zo geregeld kan worden!


Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • 17 juli 2023

@PhillMikeHunt Ik heb zojuist ingelogd in de online omgeving om mijn eigen gegevens te wijzigen, maar krijg geen vreemde foutmeldingen of iets dergelijks.  Zou je het nogmaals kunnen testen? Hoor graag weer van je. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 juli 2023

Ik heb het over de afgelopen 1,5 week meerdere keren geprobeerd op verschillende manieren en nog steeds hetzelfde resultaat. Via de app, mobiele website en desktop site op verschillende apparaten krijg ik dezelfde melding.


Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • Antwoord
  • 17 juli 2023
PhillMikeHunt schreef:

Ik heb het over de afgelopen 1,5 week meerdere keren geprobeerd op verschillende manieren en nog steeds hetzelfde resultaat. Via de app, mobiele website en desktop site op verschillende apparaten krijg ik dezelfde melding.

Duidelijk! Dan vermoed ik dat het account gerelateerd is.
Hopelijk kan een moderator uitsluitsel geven.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 18 juli 2023

Hi @PhillMikeHunt 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Het kan namelijk zijn dat je een blokkade hebt waardoor je nu niet je rekeningnummer kan wijzigen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen