Skip to main content

heraansluiting

  • 20 september 2024
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

Goedemiddag,

 

ik had een achterstand bij jullie waardoor mijn abonnement is afgesloten. Ik heb alle achterstallige betalingen voldaan en heb nu ook langer dan 4u gewacht na betaling via een iDeal link..ik vraag me af waarom ik nog steeds niet aangesloten ben. Ik heb mijn mobiel ook al meerdere malen aan en uit gezet. In de e-mail die ik kreeg stond er ook dat ik na maximaal 4u weer aangesloten zou zijn!. 

Uitgelichte reactie

24 september 2024

Hi @portobello40, mijn oprechte excuses voor de late reactie! Ik wilde meteen voor je gaan kijken, maar ik zie dat je in de tussentijd geholpen bent door een collega van mijn op de klantenservice. Het lijkt erop dat hij jou van alle informatie heeft voorzien die je nodig had. Is alles verder in orde? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, weet dan dat ik voor je klaarsta!

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20469 reacties
  • 20 september 2024

Hallo @portobello40 

Staat in de app/website nu ook alles als betaald?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 september 2024
Waqqas schreef:

Hallo @portobello40 

Staat in de app/website nu ook alles als betaald?

Ik kom mijn app en website niet in omdat mijn nummer niet werkt & ik die natuurlijk nodig heb om in te loggen. Dus kan geen kant op..


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20469 reacties
  • 20 september 2024

@portobello40 

Vul alle privé velden in je community profiel even in zodat een moderator er gelijk naar kan kijken.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 september 2024

Gedaan! Heel erg bedankt!  

Waqqas schreef:

@portobello40

Vul alle privé velden in je community profiel even in zodat een moderator er gelijk naar kan kijken.

 


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 287 reacties
  • 24 september 2024
Uitgelichte reactie

Hi @portobello40, mijn oprechte excuses voor de late reactie! Ik wilde meteen voor je gaan kijken, maar ik zie dat je in de tussentijd geholpen bent door een collega van mijn op de klantenservice. Het lijkt erop dat hij jou van alle informatie heeft voorzien die je nodig had. Is alles verder in orde? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, weet dan dat ik voor je klaarsta!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen