Skip to main content
Beantwoord

Teveel betaald, maar krijg niets terug

  • 8 februari 2024
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi. Het gaat om factuurnummer 901526817343 (factuurdatum 18 december 2024) voor klantnummer 1.19787058 (tel 06 - *** ** 561) waar onterecht toestelkrediet is gefactureerd.

Ik heb nu al 4 keer contact hierover opgenomen en 2x is het mij toegezegd dat het onterecht gefactureerde toestelkrediet (€11,07) binnen twee weken op mijn rekening teruggestort gaat worden. De laatste keer dat ik contact heb opgenomen zou iemand van finance mij bellen, wat niet is gebeurt.

Kunnen jullie aub dit bedrag terugstorten op mijn rekening? Ik ben niet voor niets overgestapt naar een andere provider en ik wens niet nog maanden lang bij jullie te moeten zeuren voor mijn geld. Dit specifieke probleem duurt nu bijna 2-maanden en dat is té lang.

Thanks.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hi, niemand houdt van te veel betalen, dus ik heb direct met je meegekeken! Ik zie dat er een credit is aangemaakt voor de € 11,07. Echter is deze deels verrekend met je eindfactuur. Vandaar dat dit bedrag niet is teruggestort. Je eindfactuur was € 6,72, dus er staat nu nog een resterend credit van € 4,35 voor je klaar. Ik heb zojuist het terugstortformulier ingevuld, dus dit bedrag ontvang je binnen 14 dagen terug op je rekening. Ik heb je per mail een bevestiging gestuurd. Heb je deze ontvangen? En laat je het me weten als je het geld terug hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je en excuses dat het zo lang heeft geduurd! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi, niemand houdt van te veel betalen, dus ik heb direct met je meegekeken! Ik zie dat er een credit is aangemaakt voor de € 11,07. Echter is deze deels verrekend met je eindfactuur. Vandaar dat dit bedrag niet is teruggestort. Je eindfactuur was € 6,72, dus er staat nu nog een resterend credit van € 4,35 voor je klaar. Ik heb zojuist het terugstortformulier ingevuld, dus dit bedrag ontvang je binnen 14 dagen terug op je rekening. Ik heb je per mail een bevestiging gestuurd. Heb je deze ontvangen? En laat je het me weten als je het geld terug hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je en excuses dat het zo lang heeft geduurd! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen