Mijn contract is 15 Mei beëindigd omdat ik ben overgestapt naar een andere provider.Die dag kon ik dus ook niet meer bellen/internetten.Ook stond er in de T-Mobile app dat ik geen actief abonnement meer had wat dus ook allemaal klopt,alleen heb ik nu weer een factuur gekregen van 16 Mei tot 14 Juni en dit bedrag is ook al afgeschreven van mijn rekening.Ik heb dit bedrag laten terugboeken en heb vanmorgen naar jullie gebeld en toen werd er gezegd dat het inderdaad een fout was en het zou worden doorgegeven.Nu krijg ik net een mail van jullie dat het automatisch incasso mislukt is en dat als ik niet betaal extra kosten in rekening worden gebracht.Kan het nogmaals gecheckt worden en dat het word doorgegeven dat ik geen abonnement meer bij jullie heb,alvast bedankt.
Onterechte factuur
Beste antwoord door Anonymous
Nou de medewerker van T-Mobile die ik belde heeft tot 2 keer toe gezegd dat het goed is dat ik het bedrag heb laten storneren.
Eigenlijk een best kwalijke zaak wanneer een medewerker van een bedrijf onjuiste informatie verstrekt.
Het advies dat je kreeg kan namelijk ook wel eens averechts werken. Als je een abonnement bij een provider opzegt krijg je altijd na afloop een eindfactuur. Heb je teveel betaald, krijg je binnen enkele weken het teveel betaalde teruggestort op je rekening. Wat ook kan is dat je moet bijbetalen omdat er verbruikskosten buiten je bundel zijn ontstaan. Als dit laatste het geval is, worden deze kosten weer in mindering gebracht op het teveel betaalde aan abonnementskosten.
Zie ook Uitleg over je eindfactuur
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.