Skip to main content

easyconnect portaal betalingsproblemen en geen support hierop

  • 13 februari 2024
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Wij gebruiken IOT simkaarten nog van T-mobile welke zouden kunnen worden opgewaardeerd in het https://easyconnect.iot.t-mobile.nl/ portaal. Nu is dit sinds een tijdje niet meer mogelijk vanwege een onbekende openstaande betaling (deze is er niet) en is er geen support mogelijk. (via tickets moet er 1,5 maand gewacht worden op antwoord en dan is het een standaard antwoord waarop geen antwoord terug kan worden gegeven).

 

Allerlei mensen gebeld bij Odido en deze hebben ons doorverwezen naar collega's die zouden terugbellen voor support op ons probleem maar niet eenmaal gebeurt. Eigenlijk iedereen die we aan de lijn hebben gekregen weten niks van het bestaan van het portaal af en wie ons hier eventueel bij kan helpen.

 

 

 

 

 

 

Uitgelichte reactie

14 februari 2024

Hi Squarell BV, van harte welkom op de Community! Ik heb direct gezocht, maar op je e-mailadres kom ik alleen op een oud inactief abonnement uit. Gaat het om een particulier abonnement? Zet dan even je 06-nummer in je profiel onder het kopje klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee!

Gaat het in dit geval om een zakelijk abonnement? Dan kan ik je hier niet verder helpen en moet ik je vragen (nogmaals) contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via 0800-7112 of via Facebook of Twitter/X. Via Facebook of Twitter weet ik zeker dat je goed geholpen gaat worden! đŸ˜„

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Uitgelichte reactie

Hi Squarell BV, van harte welkom op de Community! Ik heb direct gezocht, maar op je e-mailadres kom ik alleen op een oud inactief abonnement uit. Gaat het om een particulier abonnement? Zet dan even je 06-nummer in je profiel onder het kopje klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee!

Gaat het in dit geval om een zakelijk abonnement? Dan kan ik je hier niet verder helpen en moet ik je vragen (nogmaals) contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via 0800-7112 of via Facebook of Twitter/X. Via Facebook of Twitter weet ik zeker dat je goed geholpen gaat worden! đŸ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen