Skip to main content
Beantwoord

activatie sim kaarten werkt niet

  • 30 december 2022
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Goedemiddag.

Probeer al 2 dagen  mijn duo sim kaarten te activeren maar kom niet verder dan: U ontvangt een smscode van tmobile op uw mobiele nummer. SMS komt niet aan. Heb sms getest met andere personen. Mijn SMS werkt goed.

Tevens 2 trapsverificatie: Zelfde probleem. T mobile sms systeem code versturen werkt niet.

Graag antwoord

Beste antwoord door Cristien

Beste @Dicksfloor1 Welkom in de Community.

Ben je in de gelegenheid om langs een shop te gaan? Ze kunnen je daar snel verder helpen.

Of je moet op de hulp van een moderator willen wachten? 

https://www.t-mobile.nl/winkels

 

 

Bekijk origineel

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7911 reacties
  • Antwoord
  • 30 december 2022

Beste @Dicksfloor1 Welkom in de Community.

Ben je in de gelegenheid om langs een shop te gaan? Ze kunnen je daar snel verder helpen.

Of je moet op de hulp van een moderator willen wachten? 

https://www.t-mobile.nl/winkels

 

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi @Dicksfloor1 je kunt je nieuwe simkaart heel gemakkelijk activeren in je My T-Mobile account via deze link: https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim. Mocht dat niet lukken, stuur me dan gerust een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie. Dan kijk ik graag samen met je naar een andere oplossing! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen