Goedemorgen @dutchygirl geen probleem, ik help je graag om dit zo snel mogelijk in orde voor te maken, aangezien je momenteel wel andere dingen aan je hoofd hebt! Dank voor het delen van de code. Ik heb het abonnement ***5219 per direct voor je stopgezet en ook hierover een bevestiging per mail verstuurd naar het e-mailadres van je moeder. De opzegging is direct verwerkt en het abonnement is stopgezet.
Wat betreft de vergoeding, kan het kloppen dat je het overlijden op 1 februari aan ons hebt doorgegeven? In dat geval zal ik de laatste 2 facturen van het abonnement vergoeden. Ik zie dat de laatste 2 facturen een bedrag hadden van € 14,08. Dan kom je uit op een vergoeding van € 28,16, dit rond ik voor je af naar € 30,00. Zal ik deze vergoeding verwerken onder het nummer van je moeder wat eindigt op ***8745? Dan ontvangt zij de vergoeding en wordt het bedrag verrekend met de eerstvolgende factuur.
Ik heb zojuist haar naam aangepast naar L. bij haar Internet + TV abonnement. Ik zie dat je moeder al een bestaand account heeft voor haar mobiele abonnement, ze kan vanaf nu aan dat account haar Internet + TV abonnement koppelen. Ook zie ik dat haar e-mailadres vermeld staat bij het Internet + TV abonnement, het staat helemaal goed ingesteld! Wat betreft de korting, ik zie dat alleen haar Internet + TV abonnement aangemeld staat voor Klantvoordeel. Ze kan in haar Mijn Odido account ook haar mobiele abonnement koppelen voor Klantvoordeel, dan krijgt ze dubbele data + korting op haar mobiele abonnement en ook nog eens korting op haar Internet + TV abonnement, wel zo fijn toch? 😊
Ik hoor het graag van je!