Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement Tele2 niet kunnen koppelen aan Odido account

  • 1 oktober 2024
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

  • is net lid geworden

Ik heb een account aangemaakt voor odido, wanneer ik mijn nummer nu wil toevoegen krijg ik de melding dat er al een account met dit nummer is. Ik kan dat andere account echter niet vinden/inloggen, het abonnement heb ik bij Tele2 afgesloten. Kunnen jullie dat andere account verwijderen en nummer + abonnement aan mijn odido account koppelen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi wjhv, van harte welkom op de Community! Ik zie een Mijn Odido-account gekoppeld staan aan je abonnement met nummer **55. Het e-mailadres hiervan is w***s@gmail.com. Lukt het met deze gegevens om alsnog in te loggen? Mocht je je wachtwoord niet meer weten, klik dan op Inloggegevens vergeten. Wil je dit oude account toch liever verwijderen, vul dan je profiel aan met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag. Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi wjhv, van harte welkom op de Community! Ik zie een Mijn Odido-account gekoppeld staan aan je abonnement met nummer **55. Het e-mailadres hiervan is w***s@gmail.com. Lukt het met deze gegevens om alsnog in te loggen? Mocht je je wachtwoord niet meer weten, klik dan op Inloggegevens vergeten. Wil je dit oude account toch liever verwijderen, vul dan je profiel aan met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag. Ik hoor het graag van je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen