Hallo @Mourad1500, van harte welkom op onze Community! Dat is natuurlijk niet het gevoel wat we je willen geven, excuses hiervoor en ik breng hier graag verandering in! Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***6670, wat nu een Samen Unlimited abonnement is, kan dat kloppen?
We zijn sinds de overgang naar Odido alleen van naam veranderd. Aan de abonnementen van onze bestaande klanten is niks veranderd, alles (en ook de voorwaarden) zijn hetzelfde gebleven. Er zijn dus wel klanten die nog gebruikmaken van een oud T-Mobile of Tele2 contract. Echter, hoort Samen Unlimited bij Odido en om hiervoor in aanmerking te kunnen komen, dient het abonnement wel een nieuw Hello Odido abonnement te zijn. Het is niet mogelijk om met een oud T-Mobile of Tele2 contract Samen Unlimited te nemen. Als je hiervoor in aanmerking wilt komen, dient het abonnement wel omgezet te worden. Let op: als je nog in contract zit, dien je deze wel af te kopen en dat is ook in dit geval gebeurd. Als je buiten je contract valt, is dit natuurlijk kosteloos. Je oud T-Mobile abonnement liep nog tot en met 21-06-2025. Omdat je nog in contract zat, heb je deze nu afgekocht en is je nieuwe abonnement een nieuwe Odido Hello abonnement, waarbij Samen Unlimited mogelijk is. Bij een afkoop betaal je 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nog open hebt staan (als je deze hebt). Dit is eigenlijk een keus die je zelf maakt en ik kan hier vrij weinig aan veranderen, sorry!
Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!