Skip to main content
Beantwoord

Ik wil online opzeggen, krijg geen contact met telefonische klantenservice

  • 12 januari 2022
  • 6 reacties
  • 203 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

T-mobile, het blijkt onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen. Ik wil mijn mobiele internet abonnement opzeggen, kan dat niet online? Dan hoef ik niet elke dag uren in de wacht te staan bij de klantenservice zonder dat ik iemand aan de lijn krijg. 
Ik hoor graag hoe ik dit op kan lossen.

 

 

Beste antwoord door soepkip67

Halo @Tami ,

Er staat op de volgende link: https://www.t-mobile.nl/zakelijk/contact informatie hoe je contact kunt opnemen. Dit kan telefonisch: 0800-70112 of zelfs via mail.

Hopelijk lukt het met deze informatie.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8645 reacties
  • 12 januari 2022

hoi @Tami , welkom bij de community.

Je kunt inderdaad online opzeggen in je my-t-mobile omgeving.

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 januari 2022
eric schreef:

hoi @Tami , welkom bij de community.

Je kunt inderdaad online opzeggen in je my-t-mobile omgeving.

 

Dank voor de snelle reactie. Het gaat om een zakelijk abonnement, en ik krijg het bericht dat ik deze niet online kan opzeggen.

 


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1289 reacties
  • Antwoord
  • 12 januari 2022

Halo @Tami ,

Er staat op de volgende link: https://www.t-mobile.nl/zakelijk/contact informatie hoe je contact kunt opnemen. Dit kan telefonisch: 0800-70112 of zelfs via mail.

Hopelijk lukt het met deze informatie.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 januari 2022

Via de telefoon krijg ik geen contact, ondanks eindeloos in de wacht staan. Het mailadres had ik nog niet gevonden, ga ik proberen. Bedankt!

 


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1289 reacties
  • 12 januari 2022

Hallo @Tami ,

Graag gedaan, wil je eventueel even laten weten of het allemaal gelukt is?
Dit is dan ook gelijk een oplossing voor andere communityleden die met dezelfde vraag zitten.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 januari 2022
soepkip67 schreef:

Hallo @Tami ,

Graag gedaan, wil je eventueel even laten weten of het allemaal gelukt is?
Dit is dan ook gelijk een oplossing voor andere communityleden die met dezelfde vraag zitten.

Vandaag per mail bevestiging gehad dat mijn abonnement is beëindigd. Dus een goede oplossing om via de mail contact met ze op te nemen.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen