Skip to main content

Alleen SOS na switch naar eSIM in VS.

  • 13 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi! Het scherm van mijn iphone is kapot gegaan tijdens mijn vlucht naar New York. Hij werkt, maar nauwelijks. Ik moest een nieuwe iPhone kopen. Ik heb een nieuwe eSIM besteld en toen stopte mijn telefoon met werken. Ik kan alleen SOS-oproepen doen. Ik kan niet inloggen op mijn Odido (ook met iDIN) en ik kan de klantenservice niet bellen. Kun je me helpen zodat ik mijn telefoon tijdens mijn reis kan gebruiken?

Ik heb deze twee e-mails ontvangen voordat alles stopte:
Je eSIM staat klaar
Je nieuwe sim is geactiveerd

Maar, de telefoon zegt “Je SIMkaart wordt niet ondersteuned” 😫
Groetjes,
Nemmie.

Uitgelichte reactie

14 oktober 2024

Hoi Nemmie, van harte welkom op de Community en tof dat je in New York zit! Vul snel je profiel aan met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. eSIM op buitenlandse toestellen werkt wel, maar als het niet werkt kunnen we eigenlijk geen ondersteuning bieden. Doordat je geen toegang hebt tot Mijn Odido, wordt het ook lastig om een nieuwe eSIM te activeren, omdat je 'm zelf eerst via Mijn Odido moet downloaden. Dat kunnen wij niet voor je doen. Laat je het me weten als je je gegevens hebt ingevuld?  Dan kijk ik toch graag wat ik voor je kan doen!

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nemmie, van harte welkom op de Community en tof dat je in New York zit! Vul snel je profiel aan met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. eSIM op buitenlandse toestellen werkt wel, maar als het niet werkt kunnen we eigenlijk geen ondersteuning bieden. Doordat je geen toegang hebt tot Mijn Odido, wordt het ook lastig om een nieuwe eSIM te activeren, omdat je 'm zelf eerst via Mijn Odido moet downloaden. Dat kunnen wij niet voor je doen. Laat je het me weten als je je gegevens hebt ingevuld?  Dan kijk ik toch graag wat ik voor je kan doen!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 oktober 2024

Hoi Marciano, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb de gegevens ingevuld! Ik hoor graag van je!

 

groetjes,

Nemmie


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Nemmie, bedankt voor het invullen van je gegevens! Echter komen de postcode, het huisnummer en de geboortedatum niet overeen met die bij ons bekend zijn. Wil je deze controleren en corrigeren? Ik heb je account er wel alvast bijgepakt en ik zie dat de eSIM nog voor je klaarstaat om te downloaden in Mijn Odido. Probeer trouwens eens via de app in te loggen. Wellicht heb je hier via gezichtsherkenning/Toch-ID wel toegang toe). Zo niet, dan kan ik je niet helpen je nieuwe eSIM te activeren, omdat deze écht eerst via je telefoon gedownload moet worden. Ik hoor graag of het toch nog via de app lukt om in te loggen!

Tot wanneer blijf je in New York? De snelste andere optie is door een lokaal simkaartje te kopen. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen