Ik heb begrepen dat het soms wel 2 weken kan duren voor je een reactie ontvangt van de klantenservice. Is er iemand die mij kan helpen om dit vandaag 28-12-2021 (dus per direct) te regelen. Graag hoor ik ook hoe ik het pakket kan retourneren.
Goedemiddag @Matja1960, van harte welkom op de Community!
Ik zie dat het al gelukt is om de bestelling te annuleren, dat is fijn. Uiteraard onwijs jammer dat je ons verlaat, maar alle respect voor jouw besluit. Mocht je ooit nog eens terug willen keren naar Thuis, dan ben je meer dan welkom en doen we er alles aan om jouw oplevering zo snel mogelijk te laten verlopen!
@soepkip67 Thanks voor de snelle reactie en hulp! đ
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.