Mijn welgemeende excuses dat de opzegging nog niet is geregeld. Wat @Waqqas zegt klopt helemaal. In dit geval is de opzegging nog niet in orde gemaakt. Geen zorgen; ik heb dit direct voor je gedaan. Weet dat onze deur altijd voor je open blijft staan en we je graag welkom heetten bij Thuis! Ik begrijp dat het installatiepakket is verstuurd en ontvangen. We zien deze graag terug. Hoe je deze precies terugstuurt, vind je op onze Wiki:
Media is niet beschikbaar
Met vragen, weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je veel geluk in de toekomst!
Mijn welgemeende excuses dat de opzegging nog niet is geregeld. Wat @Waqqas zegt klopt helemaal. In dit geval is de opzegging nog niet in orde gemaakt. Geen zorgen; ik heb dit direct voor je gedaan. Weet dat onze deur altijd voor je open blijft staan en we je graag welkom heetten bij Thuis! Ik begrijp dat het installatiepakket is verstuurd en ontvangen. We zien deze graag terug. Hoe je deze precies terugstuurt, vind je op onze Wiki:
Met vragen, weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je veel geluk in de toekomst!
@vogeltje1979 Fijn dat je toch naar ons toe wil komen. In ieder geval super gaaf dat je naar het buitenland gaat voor werk begin volgend jaar. Hopelijk heb je ook een mooie tijd daar en we zien je hopelijk daarna weer bij ons terug!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.