Skip to main content
Beantwoord

Wacht nog steeds op aansluiting


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag,

ik heb ruim anderhalve maand geleden een aanvraag gedaan voor een nieuwe T-Mobile thuis pakket. Ik kon in de website een installatie datum kiezen van 25 juni. Inmiddels een maand na die datum en nog steeds niets gehoord over de aansluiting. Ik heb inmiddels 2x gebeld met de klantenservice en die geven aan dat het nog even kan duren. Ondertussen blijft het maar stil en heb ik nog steeds geen zicht op een mogelijke aansluitdatum.

Hoe kan ik meer inzicht krijgen in het proces en wat is de reden dat het allemaal zo ontzettend lang duurt? Bij andere providers was het altijd binnen een paar dagen geregeld.

Beste antwoord door Ginny

@rbakkers Welkom om de Community! Ik ga graag kijken waarom jouw aanvraag zo lang duurt. Omdat je geen klantgegevens in je profiel hebt achtergelaten, wil ik je vragen of je mij een privébericht wil sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Dan kan ik direct op onderzoek uit!

Bekijk origineel

4 reacties

  • 0 reacties
  • 24 juli 2020

Dat het zolang duurt kan verschillende redenen hebben.

Heb je glasvezel besteld en kon je tot 1000Mb kiezen, dat is ODF, een eigen verbinding van T-Mobile, dan ben ik bang dat de boel vol zit in de centrale, en dan is het wachten tot er een slot vrij komt.

Bij de rest, ADSL en WBA glasvezel, dat is een verbinding via KPNNetwerk zou het gewoon snel geregeld moeten kunnen zijn.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 juli 2020
Doornekamp33 schreef:

Dat het zolang duurt kan verschillende redenen hebben.

Heb je glasvezel besteld en kon je tot 1000Mb kiezen, dat is ODF, een eigen verbinding van T-Mobile, dan ben ik bang dat de boel vol zit in de centrale, en dan is het wachten tot er een slot vrij komt.

Bij de rest, ADSL en WBA glasvezel, dat is een verbinding via KPNNetwerk zou het gewoon snel geregeld moeten kunnen zijn.

Het gaat om een ADSL verbinding


  • 0 reacties
  • 24 juli 2020

Vreemd, hoop dat een moderator een antwoord heeft.


Forum|alt.badge.img+16
  • Oud-Moderator
  • 619 reacties
  • Antwoord
  • 25 juli 2020

@rbakkers Welkom om de Community! Ik ga graag kijken waarom jouw aanvraag zo lang duurt. Omdat je geen klantgegevens in je profiel hebt achtergelaten, wil ik je vragen of je mij een privébericht wil sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Dan kan ik direct op onderzoek uit!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen