Beantwoord
Geen vaste telefoon lijn / aansluitpunt
Hallo, ik heb mijn installatie pakket gehad. Hierop staat dat ik alles via een vaste telefoon lijn moet doen. Ik woon op een camping en die heb ik dus niet. Wat kan ik nu doen?
Beste antwoord door tmoesel
@jang77
"T-Mobile Thuis" zonder vaste telefoon lijn is niet mogelijk en voor interactive TV van T-Mobile heb je een "T-Mobile Thuis" abo nodig.
Je kan op camping in principe wel "4G voor Thuis" abo actief hebben, maar dat is alleen maar internet, dus alleen data en ook niet bellen. Over die internet verbinding kun je wel televisie kijken via b.v. NPO.nl of van andere (commerciele) omroepen. "4G voor Thuis" is niet onbeperkt, je kan b.v. elke avond 3 uur TV kijken, dan ben je door de grootste standaard maandbundel heen.
Bekijk origineel"T-Mobile Thuis" zonder vaste telefoon lijn is niet mogelijk en voor interactive TV van T-Mobile heb je een "T-Mobile Thuis" abo nodig.
Je kan op camping in principe wel "4G voor Thuis" abo actief hebben, maar dat is alleen maar internet, dus alleen data en ook niet bellen. Over die internet verbinding kun je wel televisie kijken via b.v. NPO.nl of van andere (commerciele) omroepen. "4G voor Thuis" is niet onbeperkt, je kan b.v. elke avond 3 uur TV kijken, dan ben je door de grootste standaard maandbundel heen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.