Skip to main content

tv box werkt niet

• 4 maart 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn 4K tv box 1e gen kan ik wel met de ab aan en uit zetten, blauw naar rood, maar er gebeurt verder niets op tv is geen reactie te zien.

met de knop links boven op de ab kan ik wel de tv aan en uitschakelen, maar met de witte knop mediabox gebeurt niets.

eerder wel problemen gehad dat er meerdere keren gedrukt moest worden, maar ook dat werkt nu niet meer. Box gereset en ook van stroom en kabelaansluitingen gecontroleerd.

Wat kan ik nog proberen of moet het alweer een nieuwe box worden?

Uitgelichte reactie

7 maart 2025

Welkom op onze community! ​@Jojose 

Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik wil natuurlijk dat jij optimaal kan genieten van TV, een handige TV-bediening hoort daar ook bij. Ik help je gelijk verder! 

Het is mij nog niet precies duidelijk wat je bedoelt. Als ik het goed begrijp, gaat de Mediabox uit wanneer je de op de zwarte knop (paars omcirkelt op de foto) van de Mediabox afstandsbediening drukt, maar niet wanneer je op de witte knop (groen omcirkelt) drukt. Klopt dit? Wanneer je op de zwarte knop drukt, schakelt de Mediabox wel in stand-by (van blauw naar rood) en de TV gaat uit, toch? Wil je dit nog eenmaal voor mij bevestigen, zodat we de situatie helder hebben? Alvast bedankt voor de genomen moeite! 

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 7 maart 2025

Welkom op onze community! ​@Jojose 

Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik wil natuurlijk dat jij optimaal kan genieten van TV, een handige TV-bediening hoort daar ook bij. Ik help je gelijk verder! 

Het is mij nog niet precies duidelijk wat je bedoelt. Als ik het goed begrijp, gaat de Mediabox uit wanneer je de op de zwarte knop (paars omcirkelt op de foto) van de Mediabox afstandsbediening drukt, maar niet wanneer je op de witte knop (groen omcirkelt) drukt. Klopt dit? Wanneer je op de zwarte knop drukt, schakelt de Mediabox wel in stand-by (van blauw naar rood) en de TV gaat uit, toch? Wil je dit nog eenmaal voor mij bevestigen, zodat we de situatie helder hebben? Alvast bedankt voor de genomen moeite! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen