Skip to main content
Beantwoord

Viaplay / F1

Vraag. Ik heb nu Viaplay en Eredivisie als combideal bij Odido (streaming) . Kan ik nu vanaf 14 maart ook de nieuwe zender Viaplay+ (lineair) ook zien of moet ik iets nieuws of anders afsluiten. Ik vind de huidige informatie  die ik wel kan vinden erg onduidelijk. En volgens mij ontbreekt informatie, vanuit Odido, hierover volledig.  

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Arthur H, goede vraag! Je bent er vroeg bij. Inderdaad, er mist nog informatie vanuit ons. Geen zorgen, dit komt er aan. Momenteel zijn we hiermee bezig. Zodra er meer informatie is over deze pakketten en de combideal, delen we dit hier

Bekijk origineel

2 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025

Hi ​@Arthur H, goede vraag! Je bent er vroeg bij. Inderdaad, er mist nog informatie vanuit ons. Geen zorgen, dit komt er aan. Momenteel zijn we hiermee bezig. Zodra er meer informatie is over deze pakketten en de combideal, delen we dit hier

• Auteur
  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 14 maart 2025

Past Odido nu ook het voordeel pakket Viaplay en ESPN aan?  Uitgaande van € 6,49 korting. Dan zou Viaplay TV + (16,99) + ESPN (12,50)  dus € 23,- kosten… ipv de huidige € 26,-

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen