Skip to main content
Beantwoord

Deco update wel internet maar geen TV

• 23 januari 2025
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

• is een King Poster
  • 26 reacties

Na een firmware upgrade deze ochtend van mijn Deco netwerk heb ik wel gewoon internet maar werkt tv kijken niet meer. Niet via mijn tv maar ook de app werkt niet (ook de ziggo app of Netflix werkt niet op mijn iPad). Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Beste antwoord door MeKe

Waqqas schreef:

Hallo ​@MeKe 

Werkt alles wel prima via de door Odido geleverde router? Je kan de Deco eens voorzien van een fabriekreset en opnieuw instellen.

Merk inderdaad daad als ik de wifi gebruik van de modem de apps het wel doen. Ik zal de deco een resetten.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20574 reacties
  • 23 januari 2025

Hallo ​@MeKe 

Werkt alles wel prima via de door Odido geleverde router? Je kan de Deco eens voorzien van een fabriekreset en opnieuw instellen.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@MeKe 

Merk inderdaad daad als ik de wifi gebruik van de modem de apps het wel doen. Ik zal de deco een resetten.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen