Skip to main content
Beantwoord

Geen Internet glasvezel kastje knippert rood LOS lampje (utrecht)

• 17 februari 2025
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Wie heeft ook last  van dat er geen internet is sinds vanmiddag?

op het kleine kastje van Huewai blijft een rood lampje branden 

Beste antwoord door kg_anneveldt

Nou....zojuist nogmaals geel/groene kabel eruit en erin gedaan en zowaar het werkt weer (zul je altijd zien)! 

Bekijk origineel

3 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 18 februari 2025

Hi ​@marzio78,  super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 februari 2025

Sinds vanmiddag knippert mijn LOS lampje ook rood. Ik heb alle mogelijkheden al (meermalen) geprobeerd. Stekker eruit, resetten voorzichtig groen/gele kabeltje controleren etc. Helaas geen internet.…

Ik woon in Utrecht maar kan ook niks over een storing vinden?

MvG

Kg_anneveldt 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025

Nou....zojuist nogmaals geel/groene kabel eruit en erin gedaan en zowaar het werkt weer (zul je altijd zien)! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen