Skip to main content

Rood lampje LOS geen internet

  • 11 september 2023
  • 5 reacties
  • 259 Bekeken

Hallo, sinds vandaag doet mijn internet het niet meer. Lampje LOS knippert rood op mijn converter. Krijg geen reactie in de app. Er is niks aangepast door mij aan het modem oid. Regio Woerden staat niet in de bekende regio’s die een storing heeft.

Internet heb ik echt z.s.m. nodig voor werk. Graag hulp

Uitgelichte reactie

12 september 2023

Hi @jensroggeband, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. We willen natuurlijk dat jij zo snel mogelijk weer online bent. Wat ons is opgevallen is dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je inmiddels ook al een afspraak hebt met onze monteur. Wil je ons, na het bezoek, een terugkoppeling geven? Alvast bedankt!

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20458 reacties
  • 11 september 2023

Hallo @jensroggeband 

Je kan in de Odido app kijken bij meer > storingen of er een storing bekend is op jouw adres. Misschien helpt het om de stroom even van de Huawei ONT te halen?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 september 2023

Dank, storing is er niet volgens de app. Stroom eraf en weer aan al meerdere malen geprobeerd, zonder resultaat


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13395 reacties
  • 12 september 2023
Uitgelichte reactie

Hi @jensroggeband, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. We willen natuurlijk dat jij zo snel mogelijk weer online bent. Wat ons is opgevallen is dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je inmiddels ook al een afspraak hebt met onze monteur. Wil je ons, na het bezoek, een terugkoppeling geven? Alvast bedankt!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 september 2023

Monteur is langsgeweest, en zoals verwacht kan hij het niet oplossen. Na 5 minuten de deur weer uit, want “er komt geen signaal binnen vanuit glasvezel”. Die conclusie hadden we zelf ook getrokken en is waarschijnlijk waarom het LOS lampje rood knippert.

Nu gaat er iemand anders buiten de connecties controleren, maar kan ook weer even duren..

Als de monteur/Odido mijn foutmelding had gehoord kon Odido gelijk iemand inschakelen die de buiten kabels / kastjes / verdeelpunt / connecties controleert. Dit was zonde van de tijd en gaat zo ontzettend traag zeg.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20458 reacties
  • 13 september 2023

Hallo @jensroggeband 

Dit is het beleid van Odido, eerst komt er een Guidion monteur langs om te kijken of het zelf op te lossen is, als het om glasvezel van KPN gaat dan kan het ook zo zijn dat de Guidion monteur het probleem kan checken in de wijkcentrale.

Bij glasvezel van Open Dutch Fiber mag de Guidion monteur niet in de wijkcentrale.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen