helaas ervaar ik al de hele avond, vanaf 17.15 uur in ieder geval een storing met het t-mobile thuis netwerk.
van de media converter blijft het rode lampje knipperen. Alle apparaten van t-mobile (en van mijzelf) heb ik al opnieuw gestart, de media converter, het modem, mijn eigen WiFi-punten, maar niets lijkt te helpen.
Ook de media converter langer (minuten) van de stroom laten en daarna opnieuw starten heeft niet geholpen. utp kabel tussen modem en media converter al vervangen, maar geen oplossing.
apparatuur:
media converter van huawei, echolife hg8010h
modem van zyxel, t-50
eigen WiFi punten van ubiquity type amplifi
glasvezelaansluitpunt van “eindelijkglasvezel.NL”
wie weet wat ik over het hoofd zie of wat mijn oplossing kan zijn?
Fijn dat je aan de bel trekt, ik help je graag om snel een oplossing te vinden!
Zou je voorzichtig het kabeltje tussen de glasvezelaansluiting en de Media Converter aan kunnend drukken? Dit kabeltje is namelijk vrij gevoelig, maar het probleem zou wel ergens vóór of bij de Media Converter moeten liggen. Mocht je merken dat het kabeltje niet helemaal goed zat, start dan graag de Media Converter en het modem opnieuw op.
Als dit niet heeft geholpen, zou je dan aan kunnen geven hoe snel het LOS lampje en het PON lampje per seconde knipperen?
Met deze informatie wil ik graag snel actie ondernemen, alleen heb je jouw Community account nog niet gekoppeld aan jouw thuis voor T-Mobile account. Zou je mij daarom in een privébericht een aantal gegevens toe kunnen sturen:
Postcode en huisnummer
Jouw geboortedatum
De laatste vier cijfers van jouw IBAN
Geen zorgen, dit gaan wij samen hoe dan ook oplossen!
Fijn dat je aan de bel trekt, ik help je graag om snel een oplossing te vinden!
Zou je voorzichtig het kabeltje tussen de glasvezelaansluiting en de Media Converter aan kunnend drukken? Dit kabeltje is namelijk vrij gevoelig, maar het probleem zou wel ergens vóór of bij de Media Converter moeten liggen. Mocht je merken dat het kabeltje niet helemaal goed zat, start dan graag de Media Converter en het modem opnieuw op.
Als dit niet heeft geholpen, zou je dan aan kunnen geven hoe snel het LOS lampje en het PON lampje per seconde knipperen?
Met deze informatie wil ik graag snel actie ondernemen, alleen heb je jouw Community account nog niet gekoppeld aan jouw thuis voor T-Mobile account. Zou je mij daarom in een privébericht een aantal gegevens toe kunnen sturen:
Postcode en huisnummer
Jouw geboortedatum
De laatste vier cijfers van jouw IBAN
Geen zorgen, dit gaan wij samen hoe dan ook oplossen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.