Skip to main content
Beantwoord

Verbindingsproblemen postcode 3118

  • 21 januari 2022
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Sinds ongeveer 01.00 am ligt internet er hier uit. Het internet lampje (niet het WiFi lampje) op de modem brand rood. Zyxel Modem en converter meerdere malen van de stroom afgehaald zonder kabels. Dit heeft niet geholpen.

 

Zou fijn zijn als tmobile een pagina internet pagina maakt waar je een storing kunt melden. Als er dan meerdere meldingen zijn kan er iemand naar kijken.  

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @wjay85, we hebben op het moment geen algemene problemen met onze diensten. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij geen problemen ervaart. Kijk eens op:

Media is niet beschikbaar


Wil het daarmee niet lukken, laat het weten, dan pakken we het zo snel mogelijk verder op voor je. Geen zorgen, dit gaat sowieso opgelost worden, dat weet ik zeker!

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10753 reacties
  • Antwoord
  • 21 januari 2022

Hoi @wjay85, we hebben op het moment geen algemene problemen met onze diensten. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij geen problemen ervaart. Kijk eens op:

Media is niet beschikbaar


Wil het daarmee niet lukken, laat het weten, dan pakken we het zo snel mogelijk verder op voor je. Geen zorgen, dit gaat sowieso opgelost worden, dat weet ik zeker!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen