Hallo allemaal,
Ik ben sinds 1-7 klant bij T-Mobile mobiel en thuis.( zonder tv abbo)
Nu heb ik bij het aangaan van mijn contract 2 keer een wifipunt gekregen, dit had ik bij Z***o ook en dit wou ik bij T-Mobile natuurlijk ook.
Nu is het zo dat ik 1 Zyxel wap6807 in mijn woonkamer heb geplaatst naast de tv.
De tv is bedraad aangesloten.
Nu is het echter zo als de Tv een tijd lang heeft uitgestaan, en er dus een tijd lang geen verbinding is geweest met het WAP zowel draadloos als bedraad het wap niet meer werkt.
Hij is ook niet meer te zien/te benaderen via het ip adres.
De WAP van de slaapkamer blijft het wel doen zonder probleem.
Als ik de WAP van de woonkamer van de stroom afhaal en er weer opzet komt de verbinding vrijwel gelijk terug.
Nu is er een monteur ingepland voor dit probleem, maar ik ben ondertussen zelf op zoek naar een oplossing.
Een nieuwe WAP had in mijn ogen een eerste oplossing moeten geven ipv een “dure”monteur te sturen.
Het probleem komt nml alleen voor als de tv een tiidje niet aan is geweest. dus het probleem kan niet gezien worden als de monteur aanwezig is hier.
Hebben jullie dit probleem vaer voorbij zien komen hier, en is er een quik fix voor?
Of is er een mod die toevallig wel kan regelen of een WAP swap niet voldoende is?
Hoor het graag