Internetsnelheid instabiel en is niet wat je mag verwachten van 750/750Mbps verbinding
Sinds eind July klant bij T-Mobile, sinds dag 1 wordt de aangeboden internetsnelheid niet gehaald. Vaak hangt deze tussen de 400 en 500Mbps down en upload is vaak nog minder, maar soms zijn er dagen dat de snelheid wel wordt gehaald en er zijn dagen dat internetsnelheid niet boven de 50Mbps komt?
Miijn netwerk is Draytek->kabel UTP Cat5e -> laptop
De internetsnelheid is erg wisselend en niet constant, wat je wel van fiber zou mogen verwachten.
Inmiddels staat voor morgen het 4de monteur bezoek gepland die wederom de modem gaat vervangen (wordt mijn derde modem)
Er zijn diverse tickets aangemaakt, de bijbehorende testresultaten gedeeld, Guidon monteurs langs gehad, modem vervangen, maar internet snelheid blijft wisselend zie ook de test resulaten by Ookla: http://www.speedtest.net/results?sh=999d6775b6854456d7cbcee288642a67
Eergisteren weer contact gehad met de servicedesk, op mijn vraag wat een nieuwe modem nu eigenlijk ging oplossen aangezien er al een is vervangen, was het antwoord dat dit moest van de technische diens! Op tweede vraag of t mogelijk is dit met een 2de/3de met technische kennis te bespreken, bleek dit niet mogelijk!
Ik verwacht dat de modem nogmaals vervangen niet het gewenste resultaat zal opleveren, mijn vermoeden is dat het niet aan het modem ligt.
Unhappy customer
Miijn netwerk is Draytek->kabel UTP Cat5e -> laptop
De internetsnelheid is erg wisselend en niet constant, wat je wel van fiber zou mogen verwachten.
Inmiddels staat voor morgen het 4de monteur bezoek gepland die wederom de modem gaat vervangen (wordt mijn derde modem)
Er zijn diverse tickets aangemaakt, de bijbehorende testresultaten gedeeld, Guidon monteurs langs gehad, modem vervangen, maar internet snelheid blijft wisselend zie ook de test resulaten by Ookla: http://www.speedtest.net/results?sh=999d6775b6854456d7cbcee288642a67
Eergisteren weer contact gehad met de servicedesk, op mijn vraag wat een nieuwe modem nu eigenlijk ging oplossen aangezien er al een is vervangen, was het antwoord dat dit moest van de technische diens! Op tweede vraag of t mogelijk is dit met een 2de/3de met technische kennis te bespreken, bleek dit niet mogelijk!
Ik verwacht dat de modem nogmaals vervangen niet het gewenste resultaat zal opleveren, mijn vermoeden is dat het niet aan het modem ligt.
Unhappy customer
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.