Ik heb inmiddels mijn nieuwe internet- en tv-abonnement van mijn nieuwe provider ontvangen, maar mijn oude contract wordt niet beëindigd. Ik heb dagelijks gebeld, en elke keer werd mij verteld dat alles goed geregeld is en dat de overstap is geaccepteerd. Nu moet ik zowel voor Odido als voor mijn nieuwe provider betalen. In de Odido-winkel hebben ze meerdere keren bevestigd dat alles geregeld is en dat ik alleen hoef te wachten tot de overstap voltooid is.Ik heb ervoor gekozen om over te stappen omdat mijn internetverbinding al weken niet werkt. Ik ontvang dus geen diensten van Odido, en toch moet ik betalen voor iets wat ik niet gebruik? Dat lijkt me niet terecht. Ik wil gewoon dat mijn contract wordt beëindigd, zoals ik dat bij jullie heb aangevraagd.
Odido heeft overstap niet goed geregeld
Beste antwoord door eric
De nieuwe provider heeft de overstap dienst bij jou aangeboden. Daartoe gaan er geautomatiseerde berichten tussen hen en de oude provider zodat een opzegtermijn start maar de lijn actief blijft tot het volgende bericht van de nieuwe provider. Jij hebt vastgesteld dat de overstapservice actief is, dan is het aan de nieuwe provider om nadat de overstap heeft plaatsgevonden via dat zelfde geautomatiseerde systeem de opzegging van het oude abonnement definitief te maken.
Dus je zal je nieuwe provider moeten vragen om de overstapservice die zij hebben aangeboden ook na te komen en te zorgen dat de oude stopt. Zij kunnen je dan ook compenseren voor de tijd dat zij dit hebben nagelaten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.