Op 13-04-2023 heb ik een verkoper van T-Mobile aan de deur gehad om over te stappen op glasvezel. Een van de eerste antwoorden die ik gaf, was dat wij 5 televisies in huis hebben. Hij bevestigde tot twee keer toe dat dat geen probleem was: we konden via de app kijken en/of via een mediabox. Na jarenlang klant te zijn geweest van Ziggo werd mij een offerte gestuurd die aanzienlijk lager was dan het maandelijkse bedrag bij Ziggo. Ik ben daarom dan ook overgestapt. in november 2024 was mijn glasvezelaansluiting eindelijk gerealiseerd. Al snel bleek dat ik maar op 4 apps tv kon kijken. Ik heb toen met de klantenservice gebeld en mij werd verteld dat het probleem op te lossen zou zijn als ik 3 mediaboxen zou bestellen en dan op 2 tv's via de app zou kijken. Bij het installeren van de tweede mediabox kreeg ik al de foutmelding dat ik maar op 4 tv's kon kijken. Wederom met de klantenservice gebeld en die zouden een monteur sturen. De monteur van Guidion kwam vorige week langs en installeerde de door ons aangeschafte drie mediaboxen. Maar op de 5e tv kregen wij via de app geen beeld omdat er al 4 tv's waren aangesloten. Hij belde met zijn supervisor en deze zei tegen ons dat we met Odido moesten bellen om te verzoeken dat ze naast de drie mediaboxen twee app's zouden activeren. Vervolgens kreeg ik een lokale medewerker van de technische dienst van Odido aan de lijn en die vertelde me dat we maar op 4 tv's konden kijken (3 mediaboxen en 1 app). Ik werd behoorlijk boos, omdat ons tot 3 keer toe (verkoper aan de deur, medewerker van klantenservice Odido en supervisor van Guidion) verteld is geworden dat we zeer zeker op 5 smart-tv's televisie zouden kunnen kijken!!!!! Vervolgens heb ik nog met Guidion gebeld en die medewerker was hiervan ook overtuigd dat dat kon. Wie verteld nu de waarheid. Ik vind het schandalig dat je na jaren klant te zijn geweest bij een provider met een leugen wordt weggelokt, terwijl ik vooraf duidelijk heb aangegeven wat onze situatie is. Ik zal Odido helaas dus ook aan niemand aanbevelen en of ik lang klant blijf dat valt te betwijfelen.
Klacht indienen
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.