Hi Dorine, bedankt voor deze review! Dat is niet prettig, ik kan me absoluut voorstellen dat je dit bedrag zo snel mogelijk terug wilt hebben. Ik wil dan ook metéén mijn hulp aanbieden. Dat gaat inderdaad via social media of de Community als je geen social media hebt of wilt gebruiken. De reden daarvan is dat deze review op Trustpilot worden beantwoord door het Webcare team van Odido. Natuurlijk mag je altijd bellen via 0800-0092, maar wij bieden via Trustpilot als team onze hulp aan. Dit gaat altijd super snel!
Wil jij dat ook? Namens het webcareteam kom ik dan graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido
Beantwoord
Odido betaalt creditfactuur niet terug klacht op trustpilot
Beste antwoord door Tommie van Odido
Het kan zijn dat een medewerker hem na de tijd heeft afgewezen
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.