Skip to main content

Kosten niet retourneren modem-factuur


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb het contract met T Mobile opgezegd en ik stuur alles terug wat ik moet retourneren, waarom ontvang ik nog steeds een factuur ter betaling???? Dit is erg irritant. Ik zal het niet betalen

Factuur: XXXXXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

 

Uitgelichte reactie

12 maart 2024

Welkom op onze Community! @Bob901 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Allereerst dank je wel voor het terugsturen van de spullen! Op de één of andere is de apparatuur niet goed verwerkt in ons systeem, waardoor deze boete is getriggerd. Uiteraard kan ik zien dat je het spul netjes hebt opgestuurd. 

Ik heb daarom gelijk een vergoeding aangemaakt voor de boete, deze zal worden verrekend met het openstaande bedrag. 

5 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 12 maart 2024
Uitgelichte reactie

Welkom op onze Community! @Bob901 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Allereerst dank je wel voor het terugsturen van de spullen! Op de één of andere is de apparatuur niet goed verwerkt in ons systeem, waardoor deze boete is getriggerd. Uiteraard kan ik zien dat je het spul netjes hebt opgestuurd. 

Ik heb daarom gelijk een vergoeding aangemaakt voor de boete, deze zal worden verrekend met het openstaande bedrag. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 maart 2024

Hallo Teresa, waarom ontvang ik nog steeds automatische incasso? Ik zal het niet betalen. Ik zal het altijd afwijzen totdat je het sluit. 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 23 maart 2024

Hoi @Bob901, dat is een goede vraag! Er worden altijd twee automatische incassopogingen uitgevoerd. Dit kunnen we niet tegenhouden, excuses. Ik heb het dubbel gecheckt en de vergoeding staat correct in ons systeem. De boete zal zo snel mogelijk verrekend worden hiermee! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 3 april 2024

Hallo, waarom is dit nog steeds niet opgelost? Nu krijg ik e-mails dat ik boetes moet betalen als ik de factuur niet betaal. Dit is allemaal gek!!!
U zei dat alles correct is, u heeft de goederen ontvangen en de factuur wordt geannuleerd.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13415 reacties
  • 3 april 2024

Hey @Bob901, het bedrag is in ons systeem gecrediteerd, echter zal dit pas eind van deze maand rechtgetrokken worden. Dit noemen wij de betaalcyclus, dus wanneer je een factuur van ons zou verwachten, op die factuur zal het bedrag ook vergoed worden! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen