Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T56 werkt niet met randapparatuur

Toon eerste reactie

54 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 april 2024

Goedeavond

ik heb een vraag.

2 weken geleden de update gekregen maar het werkt nog niet goed bij mij.

ik heb een modem T-56

daar heb ik een zyxel switch GS1915 achter zitten.

op de poe uitgang daarvan heb ik 2 unifi’s zitten 1 voor beneden andere boven.

we hebben van alles geprobeerd (vriend van mij is ict’er) maar de wifi van de unifi’ers werken overdag opzich redelijk en in de avond valt alles weg terwijl er geen tijd is ingesteld.

weten jullie wat het zou kunnen zijn voorheen heeft dit altijd gewerkt maar sinds we overgestapt zijn is het drama.

alvast bedankt

mvg

martin

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 september 2024

Hey! Ik heb ook een T56 en deze wil niet met Google Nest connecten. Heb ik dan ook een update nodig en zoja kan ik deze krijgen alsjeblieft? Dank!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 september 2024
Tommie van Odido schreef:

Het modem is geupgraded @Thomas de Viking! Is het al gelukt met verbinding maken? 

@Tommie van Odido , Hallo beste Tommie.  Zou je er aub voor kunnen dat mijn T56 modem ook de firmware update doorgepusht krijgt? ik ervaar allerlei wifi verbindingsmoeilijkheden met nieuwe USB - wifi adapters(300MBPS), maar gek genoeg niet met hele oude adapters van 150MBPS. 

ben ten einde raad!

beste groet, eugene

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4145 reacties
  • 22 september 2024

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om jouw Google Nest te verbinden. Heb je de stappen in de gepinde reactie in dit topic al eens doorlopen? firmware update zyxel t-56 | Odido community

Zo niet, wil je dit eens proberen? Mocht ik ergens bij kunnen helpen, laat het mij dan weten. Ik sta paraat! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen