Skip to main content
Beantwoord

zyxel T50 modem vervangen

Toon eerste reactie

49 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 21 december 2024

Goedenavond, helaas nog geen bevestiging dat de opgestuurde apparatuur is ontvangen. Wel een e-mail dat ik dit nog moet terugsturen, maar dat heb ik dus al gedaan, echter niet met de qr code. Zou iemand mee willen kijken die ook met de barcode in mijn profiel kan zien dat ik het naar Odido heb opgestuurd? 

Alvast dank!

Vriendelijke groet, Chris

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 22 december 2024

Hoi ​@chrisjecool, ik heb het direct handmatig verwerkt! Je zult een bevestiging per e-mail ontvangen. Stuur me gerust een bericht als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen! ✨ Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 22 december 2024

@Ishana van Odido yes, ik heb de bevestiging gekregen, superbedankt! Ook voor iedereen hier fijne feestdagen!

Groet, Chris!

Klumpie
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 30 december 2024

Goedemorgen wij hebben ook problemen met de Wifi.  Ook hier nog de t50 modem.   Graag zou ik hier een nieuwe voor ontvangen.

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 26 januari 2025

Zou ook graag de oude t-50 om geruild hebben..voor de t-56

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Is geregeld ​@Locoelbario!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Is geregeld ​@Locoelbario!

Hallo. Ook ik gebruik sinds 2021 een Zyxel T50 modem. Onlangs heb ik een lijnsnelheidsupgrade gedaan, echter ondersteunt deze modem geen volledige snelheid via wifi. Zou het mogelijk zijn om een vervanger te krijgen met een model dat Wi-Fi 6 ondersteunt? 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2159 reacties
  • 2 februari 2025

Hoi ​@dallo28, ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

• 2 reacties
  • 9 februari 2025

Hallo mensen van Odido, zou het mogelijk zijn om mijn T-50 om te ruilen voor een T-56?

Groeten!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13328 reacties
  • 11 februari 2025

Hi ​@prrt63838, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb direct een T-56 opgestuurd. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je gemakkelijk inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Ik wens je alvast veel plezier met het nieuwe modem! 

• 2 reacties
  • 19 februari 2025

Hoi, ik heb eigenlijk dezelfde vraag als iedereen, is het mogelijk om een nieuwer model te krijgen? Ik heb ook de T-50 namelijk. Als het mogelijk is zou ik graag de t-56 willen.

Fijne dag!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13328 reacties
  • 20 februari 2025

Hoi ​@ravingwolves, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, zou je je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik het modem voor je omruilen. Geef je mij hier een seintje als je je profiel hebt aangevuld? Alvast bedankt!

• 2 reacties
  • 20 februari 2025

Hoi ​@Tommie van Odido,

Ik heb nu mijn profiel aangepast, het zou nu allemaal zichtbaar moeten zijn. Alvast bedankt voor het regelen!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13328 reacties
  • 21 februari 2025

Hey ​@ravingwolves, super bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik heb je direct een T-56 opgestuurd! Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 februari 2025

Beste Odido,

Ook ik zou graag mijn T50 willen vervangen, kan dit ook met de T75?

Alvast dank!

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2159 reacties
  • 22 februari 2025

Hoi ​@Asixz, dit kunnen we alleen met de T-56. Ik heb deze wel meteen voor je aangevraagd. Het komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

• 1 reactie
  • 26 februari 2025

Hallo,

Ik zou ook graag de oude T-50 om geruild hebben voor de T-56.

Moet ik hier verder nog iets voor doen?

Groetjes.

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 59 reacties
  • 2 maart 2025

Goedemiddag ​@JeffreyWauben, zeker! Het modem is inmiddels onderweg naar je! 😁

• 2 reacties
  • 6 maart 2025

Goedemiddag, 

Ik zou ook graag de T-56 willen ontvangen als vervanging van mijn T-50.

Alvast bedankt!

• 1 reactie
  • 6 maart 2025

Goededag,

Ik zou ook graag de T-56 willen ontvangen als vervanging voor mijn T-50.

Alvast Bedankt.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 7 maart 2025

Komt voor de bakker! 😀 ​@Fultis 

Het nieuwe modem is besteld en komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op. Je krijgt hier nog een e-mail bevestiging over en je ontvangt een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als je nog hulp nodig hebt? Ik ben er voor je! 

• 2 reacties
  • 13 maart 2025
Jordi1989 schreef:

Goedemiddag, 

Ik zou ook graag de T-56 willen ontvangen als vervanging van mijn T-50.

Alvast bedankt!

Goedemiddag, zou ik deze ook nog kunnen ontvangen?

• 1 reactie
  • 13 maart 2025

Ook ik zou graag de oude T50 willen omruilen voor de T56. Wil het wifi uitbreiden thuis .

Alvast bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13328 reacties
  • 14 maart 2025

Hoi ​@Jordi1989 & ​@17hom17, welkom op onze Community!

Hiervoor zijn jullie aan het goede adres. Ik heb jullie een T-56 opgestuurd. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt.

@Jordi1989 ik heb jouw wifipunt ook vervangen, het oude wifipunt moet nog wel retour. De WAP6807 werkt namelijk niet met de T-56, je ontvangt een WX5600!  

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen