Skip to main content

geen internet, opnieuw aanmelden?

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo Odido,

Afgelopen vrijdag rond 11:22 wordt de verbinding na maanden goed werken verbroken met mijn Fritzbox 5590 waar de glasvezel direct mee is verbonden (xgs-pon). In overleg met klantenservice heb ik jullie ONT en Router weer aangesloten. maar ook daar wilde de verbinding niet tot stand komen.

Rood lampje (LOS), Geen lampje bij (PON).

De monteur is net langsgekomen, in de wijkkast bleek onze kabel niet meer te zijn verbonden. Na dit te corrigeren en de odido ONT en router aan te sluiten deed het internet het weer.

Maar nu ik mijn eigen router aansluit krijg ik geen verbinding meer.
Moet ik mijn router opnieuw bij jullie aanmelden?

Ik hoor graag van jullie.

Uitgelichte reactie

25 maart 2025

Hi ​@Consumr, welkom op onze Community!

Gelukkig heb je al wel weer verbinding met het internet. Je eigen module moet inderdaad opnieuw geregistreerd worden. Dit kan ik gemakkelijk voor je doen! Mag ik dit op elk moment van de dag doen of spreek je liever een dag/tijdstip af om hem om te zetten. Dan kom je tijdelijk niet zonder internet te zitten als je dat nodig hebt. Ik kan hem ook meteen registreren en als jij tijd hebt kun je je eigen module omzetten. Laat je mij weten wat je liever hebt? Alvast bedankt!

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 25 maart 2025
Uitgelichte reactie

Gelukkig heb je al wel weer verbinding met het internet. Je eigen module moet inderdaad opnieuw geregistreerd worden. Dit kan ik gemakkelijk voor je doen! Mag ik dit op elk moment van de dag doen of spreek je liever een dag/tijdstip af om hem om te zetten. Dan kom je tijdelijk niet zonder internet te zitten als je dat nodig hebt. Ik kan hem ook meteen registreren en als jij tijd hebt kun je je eigen module omzetten. Laat je mij weten wat je liever hebt? Alvast bedankt!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 25 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hallo Tommie,

Bedankt voor je reactie!

Registreer hem maar zodra je dat kunt. Dan zet ik hem om als er geen internet meer is.

modem Id staat waar jullie hem willen. groet, Willem

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 26 maart 2025

Super ​@Consumr, ik heb hem zojuist omgezet! Kan je mij een terugkoppeling geven of het omzetten gelukt is? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 26 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Super ​@Consumr, ik heb hem zojuist omgezet! Kan je mij een terugkoppeling geven of het omzetten gelukt is? Alvast bedankt! 

hallo ​@Tommie van Odido , het is niet gelukt.( Laatste character van het modem-id is een nul ipv O)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen