Skip to main content
Beantwoord

Sim blokkade betaalregeling

• 19 maart 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Hi, ik heb een betaalregeling maar toch is mijn sim geblokkeerd. Kunnen jullie dit fixen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Paco10 welkom op onze Community! Wat fijn dat je een betalingsregeling bij ons hebt kunnen regelen, zo heb je iets meer ademruimte om je factuur te betalen! Als je de betalingsregeling hebt aangevraagd, duurt het altijd een uurtje voordat de blokkade automatisch wordt verwijderd. Het helpt ook vaak om je toestel opnieuw op te starten, zodat je simkaart opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je een betalingsregeling hebt aangevraagd. Ook zie ik geen blokkade meer bij je abonnement. Werkt alles inmiddels naar behoren? 

Ik hoor he graag van je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3429 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Hey ​@Paco10 welkom op onze Community! Wat fijn dat je een betalingsregeling bij ons hebt kunnen regelen, zo heb je iets meer ademruimte om je factuur te betalen! Als je de betalingsregeling hebt aangevraagd, duurt het altijd een uurtje voordat de blokkade automatisch wordt verwijderd. Het helpt ook vaak om je toestel opnieuw op te starten, zodat je simkaart opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je een betalingsregeling hebt aangevraagd. Ook zie ik geen blokkade meer bij je abonnement. Werkt alles inmiddels naar behoren? 

Ik hoor he graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen