Skip to main content
Beantwoord

Multisim apple watch serie 10 lukt niet


Goedemiddag, 

Ik kan de multisim van mijn Apple Watch Serie 10 niet activeren. 
Ik zag dat er problemen waren maar dat er ook een nieuw topic moest worden gestart per persoon en niet moest verder reageren opdezelfde topic. Daarom maak ik een nieuwe topic aan. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@justindevos van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je onze Multisim voor je Apple Watch 10 wilt activeren en ik kijk graag met je mee naar een oplossing! 

Op dit moment speelt er een technische issue met het activeren van onze Multisim op een Apple Watch. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak. Onze technische specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Ik heb een kijkje genomen bij je abonnement en ik zie verder geen bijzonderheden die in de weg zouden kunnen staan. Alles staat goed ingesteld. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 76727946. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk weer werkend te krijgen, ik hoop dat er snel een oplossing komt! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Bekijk origineel

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7897 reacties
  • 14 maart 2025

Helemaal goed ​@justindevos Vul dan ook gelijk al je gegevens in in je profiel. Zie mijn onderschrift. Let wel op met een Tele2 abonnement lukt het alsnog niet. 
Fijne dag! Groetjes


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 maart 2025

Ik heb nu alles ingevuld wat ik kan invullen op mijn profiel


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@justindevos van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je onze Multisim voor je Apple Watch 10 wilt activeren en ik kijk graag met je mee naar een oplossing! 

Op dit moment speelt er een technische issue met het activeren van onze Multisim op een Apple Watch. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak. Onze technische specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Ik heb een kijkje genomen bij je abonnement en ik zie verder geen bijzonderheden die in de weg zouden kunnen staan. Alles staat goed ingesteld. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 76727946. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk weer werkend te krijgen, ik hoop dat er snel een oplossing komt! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 maart 2025

Ik kan het activeren maar nu staat je mobiele abonnement komt niet in aanmerking en er staat wachten.

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen