Skip to main content
Beantwoord

Het internet verbinding word vaak verbroken

Ik heb een glasvezel Internet + TV abonnament (1Gb) sinds Juli 2024. Het werkte goed tot Februari 2025. Sinds Februari mijn internet word vaak verbroken (ongeveer elke 15min). Het komt vanzelf terug na ongeveer 1 min. In Februari heb ik eerste keer Odido service gebeld, zonder resultat, ook geen informatie terug gekregen. Daarna heb ik nog 2 keer service gebeld. Ook 2 klachten via klachtenformulier geschreven. Enige reactie was om de router uit- en aan- te zeten en een deel van mijn apparaten thuis van internet af te sluiten.

Via reactie op Trustpilot was ik geadviseerd om hier te schrijven.

Als iemand een advies heeft, laat mij weten.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@AndrejStam 

Wanneer het internet wegvalt is de wereldbol dan rood? En welke lampjes branden of knipperen er op dat moment op de mediaconverter?

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20438 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Hallo ​@AndrejStam 

Wanneer het internet wegvalt is de wereldbol dan rood? En welke lampjes branden of knipperen er op dat moment op de mediaconverter?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 maart 2025

Daar heb ik niet nagekijken, maar tijden van he connectie verlies komen wel overeen met dit:

2 Mar 17 23:49:01 daemon info dhcpc udhcpc: Lease of 85.144.XXX.XXX obtained, lease time 1800
3 Mar 17 23:49:01 daemon debug dhcpc udhcpc: Sending renew...
4 Mar 17 23:48:59 daemon info dhcpc udhcpc: dhcpMsgSend: msgType[-2147483403]

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20438 reacties
  • 17 maart 2025

@AndrejStam 

Ik krijg zelf om de 15 minuten een nieuwe lease, dat is het probleem niet. Kan je de volgende keer eens kijken naar de lampjes?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen