Skip to main content
Beantwoord

geen internet

Goedenavond. Ik heb sinds donderdag 20 maart internet en tv van odido. Vanavond in mijn internet eruit gevallen. Glasvezel.

Ik heb het modem (zyxelT56) en de converter ( huawei) al opnieuw opgestart.

Mijn lan lampje blijft knipperen en mijn internet lampje blijft rood.

Er zijn geen bekende storingen of werkzaamheden in de buurt van postcode 2151LG..

Iemand ideeën of oplossingen. Graag Jip en Janneke taal ben niet zo technisch aangelgd

Beste antwoord door Patrickvb68

Hoi Demi dank voor je reactie. Maar het is al opgelost. Was een algehele stroom en netwerkstoring in groot gedeelte Nieuw-Vennep. Alles werkt weer naar behoren.

Oh verkeerde rekeningnummer gebruikt. Ik ga het aanpassen.

Groetjes Patrick.

Bekijk origineel

4 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 24 maart 2025

Hi ​@Patrickvb68, ik help je met alle liefde verder en kijk graag met je mee in de verbinding. Top dat je al je gegevens hebt ingevuld in je community profiel. Echter komen de laatste 4 cijfers van je IBAN niet door de verificatie heen. Zou je de juiste cijfers in je profiel willen zetten en hier in het topic een seintje willen geven als je het hebt aangepast? Dan kan ik verder voor je aan de slag. Ik zie je graag weer helemaal online! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 24 maart 2025

Hoi Demi dank voor je reactie. Maar het is al opgelost. Was een algehele stroom en netwerkstoring in groot gedeelte Nieuw-Vennep. Alles werkt weer naar behoren.

Oh verkeerde rekeningnummer gebruikt. Ik ga het aanpassen.

Groetjes Patrick.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 maart 2025

Heb laatste 4 cijfers aangepast. Als het goed is moet het nu goed zijn.

Groetjes Patrick.

Ps de storing in Nieuw-Vennep stond niet aangegeven in de app van jullie.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 25 maart 2025

Hey ​@Patrickvb68, fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen