Ik heb een esim ontvangen tijdje geleden maar activeren lukt niet. Momenteel heb ik geen mobiele netwerk van mijn oude sim ivm nummerbehoud. Ik heb telefonisch contact gehad eerder echter is toen verteld dat ik vandaag opnieuw moet proberen. Dit heb ik gedaan maar helaas geen vooruitgang
Beantwoord
eSIM activeren lukt niet nieuwe abbonement
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hi
Wat je eventueel kunt doen:
- je toestel opnieuw opstarten
- de netwerkinstellingen van je toestel resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.
Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.