Skip to main content
Beantwoord

eSIM activeren lukt niet nieuwe abbonement

• 14 februari 2025
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Ik heb een esim ontvangen tijdje geleden maar activeren lukt niet. Momenteel heb ik geen mobiele netwerk van mijn oude sim ivm nummerbehoud. Ik heb telefonisch contact gehad eerder echter is toen verteld dat ik vandaag opnieuw moet proberen. Dit heb ik gedaan maar helaas geen vooruitgang 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Yebck, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je nieuwe eSIM het doet, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je nieuwe eSIM gekoppeld staat en ook is geactiveerd. Werkt alles inmiddels naar behoren? Of ondervind je nog problemen? 

Wat je eventueel kunt doen: 

• je toestel opnieuw opstarten
  •  de netwerkinstellingen van je toestel resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3310 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2025

Hi ​@Yebck, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je nieuwe eSIM het doet, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je nieuwe eSIM gekoppeld staat en ook is geactiveerd. Werkt alles inmiddels naar behoren? Of ondervind je nog problemen? 

Wat je eventueel kunt doen: 

• je toestel opnieuw opstarten
  •  de netwerkinstellingen van je toestel resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen