Skip to main content

Ik heb een esim ontvangen tijdje geleden maar activeren lukt niet. Momenteel heb ik geen mobiele netwerk van mijn oude sim ivm nummerbehoud. Ik heb telefonisch contact gehad eerder echter is toen verteld dat ik vandaag opnieuw moet proberen. Dit heb ik gedaan maar helaas geen vooruitgang 

Hi ​@Yebck, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je nieuwe eSIM het doet, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je nieuwe eSIM gekoppeld staat en ook is geactiveerd. Werkt alles inmiddels naar behoren? Of ondervind je nog problemen? 

Wat je eventueel kunt doen: 

  • je toestel opnieuw opstarten
  •  de netwerkinstellingen van je toestel resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Ik hoor het graag van je! 


Reageer