Hi @MatiPati, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je voor je collega een abonnement hebt afgesloten, wel zo fijn als de eSIM het ook doet. Laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, krijg ik geen abonnement naar voren. Als ik zoek op de postcode + huisnummer, kom ik wel een Sim Only Zakelijk abonnement tegen, kan dat kloppen? We bieden eigenlijk geen support voor zakelijke klanten via onze Community. Je kunt dan het beste bellen naar: 0800-7112.
Ik wil toch graag kijken of ik iets voor je kan betekenen! Was het toestel al eens een keer opnieuw opgestart? In welk land is ze momenteel? Kun je het juiste nummer (die op de simkaart vermeld staat) vermeden in je profiel, samen met je bedrijfsnaam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld!
Hoi, dankje!
Waar moet ik de data aan mij profiel toevoegen?
Ik heb inderdaad 2 simkaarten, 1 physieke die ik al meer dan 2 jaar gebruik en nu had ik een esim besteld voor mij collega. Deze esim moet worden geactiveerd graag.
Zij is in Hongarije en zij heeft 3 keer al de telefoon opnieuw opgestart.
Ik ga de andere data op mijn profiel vernieuwen
Goedemorgen @MatiPati, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Je kunt de gegevens invullen in de profielvelden. Ik zie dat het is gelukt. Echter, zie ik dat dit abonnement vandaag door een collega is opgezegd. Ze heeft namelijk binnen de bedenktijd van 14 dagen opgezegd en ik zie dat het vanochtend door een collega is verwerkt. Kan dat kloppen?
Ik hoor het graag van je!