Skip to main content
Beantwoord

ESim activeren Buitenland lukt niet

• 20 februari 2025
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo !

Ik heb een nieuwe abonnement afgesloten voor mijn collega op 17 Februari 2025, en omdat ze in het buitenland is voor paar maanden, had ik gekozen voor een esim.

Alle stappen gevolgd maar het werkt nog steeds niet.

Wat is het probleem? Zijn had geen oude fisieke kaart dus is er een oplossing om te activeren op afstand ? 

De laatste 4 cijfers op deze esim zijn xxxxx3818

Dank alvast

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@MatiPati, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Je kunt de gegevens invullen in de profielvelden. Ik zie dat het is gelukt. Echter, zie ik dat dit abonnement vandaag door een collega is opgezegd. Ze heeft namelijk binnen de bedenktijd van 14 dagen opgezegd en ik zie dat het vanochtend door een collega is verwerkt. Kan dat kloppen? 

Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@MatiPati, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je voor je collega een abonnement hebt afgesloten, wel zo fijn als de eSIM het ook doet. Laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, krijg ik geen abonnement naar voren. Als ik zoek op de postcode + huisnummer, kom ik wel een Sim Only Zakelijk abonnement tegen, kan dat kloppen? We bieden eigenlijk geen support voor zakelijke klanten via onze Community. Je kunt dan het beste bellen naar: 0800-7112. 

Ik wil toch graag kijken of ik iets voor je kan betekenen! Was het toestel al eens een keer opnieuw opgestart? In welk land is ze momenteel? Kun je het juiste nummer (die op de simkaart vermeld staat) vermeden in je profiel, samen met je bedrijfsnaam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 februari 2025

Hoi, dankje! 

Waar moet ik de data aan mij profiel toevoegen?

Ik heb inderdaad 2 simkaarten, 1 physieke die ik al meer dan 2 jaar gebruik en nu had ik een esim besteld voor mij collega. Deze esim moet worden geactiveerd graag.

Zij is in Hongarije en zij heeft 3 keer al de telefoon opnieuw opgestart.

Ik ga de andere data op mijn profiel vernieuwen

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3310 reacties
  • Antwoord
  • 24 februari 2025

Goedemorgen ​@MatiPati, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Je kunt de gegevens invullen in de profielvelden. Ik zie dat het is gelukt. Echter, zie ik dat dit abonnement vandaag door een collega is opgezegd. Ze heeft namelijk binnen de bedenktijd van 14 dagen opgezegd en ik zie dat het vanochtend door een collega is verwerkt. Kan dat kloppen? 

Ik hoor het graag van je!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen