Skip to main content

Compensatie voor alle problemen

Toon eerste reactie

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
Johannes12. schreef:
totaleslimmekind schreef:

en ook wat bedoel je met “lan”

ben je turks of bedoel je de poort van je router

Ik ben een chinese turk zeg maar 

als je vraagt je af waarom ik zei ben je turks omdat lan heeft iets te maaken met turks

en ook hoe ben je beide

aub ophou met boos te zijn ik wil niet ruzie ik heb hier geen zin in ik wil liever klanten helpen

• 14 februari 2025
Johannes12. schreef:

en ook wat bedoel je met “lan”

ben je turks of bedoel je de poort van je router

Ik ben een chinese turk zeg maar 

als je vraagt je af waarom ik zei ben je turks omdat lan heeft iets te maaken met turks

en ook hoe ben je beide

Jij bent zo ontzettend slim dat kan je vast zelfs uitvogelen 

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

wat is uitvogelen 

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 14 februari 2025

Laten we ophouden met deze nutteloze gesprekken op dit topic. Johannes, je wilt je account verwijderd hebben, en niks meer met Odido te maken hebben. Mag ik je een tip geven? Sluit dan alvast deze website. Je account wordt z.s.m. verwijderd.

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
Occaj schreef:

Laten we ophouden met deze nutteloze gesprekken op dit topic. Johannes, je wilt je account verwijderd hebben, en niks meer met Odido te maken hebben. Mag ik je een tip geven? Sluit dan alvast deze website. Je account wordt z.s.m. verwijderd.

oke ik stop maar hij doet gemeen tegen mij ):

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 14 februari 2025
Occaj schreef:

Dit geldt ook voor jou, je nietszeggende antwoorden slaan ook nergens op. Valt bijna onder de categorie spam. Lees even de huisregels. Hoef ook geen reactie verder, als er problemen zijn meld je elkaar maar. Drie punten en klik op "melden".

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
Occaj schreef:
Occaj schreef:

Dit geldt ook voor jou, je nietszeggende antwoorden slaan ook nergens op. Valt bijna onder de categorie spam. Lees even de huisregels. Hoef ook geen reactie verder, als er problemen zijn meld je elkaar maar. Drie punten en klik op "melden".

oh sorry als ik hebt gespamt ik wist dat niet

en als je zegt ik ga melden en stoppen

sorry alvast wat ik heb gedaan 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

We willen je eraan herinneren dat het niet is toegestaan om scheldwoorden of andere kwetsende uitingen te gebruiken binnen onze Community ​@Johannes12.. Wij streven naar een respectvolle en veilige omgeving voor alle leden, waarin iedereen prettig met elkaar kan communiceren.

Dit is jouw tweede waarschuwing. Mocht je opnieuw de gedragsregels overtreden, dan zijn we genoodzaakt om je account te bannen. Dit betekent dat je geen toegang meer zult hebben tot de Community.

We vragen je vriendelijk om onze Huisregels nog eens door te nemen en je hieraan te houden:

Laten we samen zorgen voor een positieve en respectvolle sfeer binnen de Community.

• 14 februari 2025
Tommie van Odido schreef:

We willen je eraan herinneren dat het niet is toegestaan om scheldwoorden of andere kwetsende uitingen te gebruiken binnen onze Community ​@Johannes12.. Wij streven naar een respectvolle en veilige omgeving voor alle leden, waarin iedereen prettig met elkaar kan communiceren.

Dit is jouw tweede waarschuwing. Mocht je opnieuw de gedragsregels overtreden, dan zijn we genoodzaakt om je account te bannen. Dit betekent dat je geen toegang meer zult hebben tot de Community.

We vragen je vriendelijk om onze Huisregels nog eens door te nemen en je hieraan te houden:

Laten we samen zorgen voor een positieve en respectvolle sfeer binnen de Community.

Graag mijn acc en alles verwijderen ik ben hellemaal klaar met deze achterlijke Community 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen