Skip to main content

Compensatie voor alle problemen


Toon eerste reactie

59 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hallo Johannes, ik wil je allereerst laten weten dat ik je 4 reacties in andere topics heb verwijderd. Het is niet de bedoeling dat je dezelfde reactie in meerdere topics kopieert. Het vervuilen van andere topics is niet toegestaan en wordt ook zeker niet gewaardeerd. Je bent al eerder op de huisregels gewezen. Ik raad je aan om je hieraan te houden. Dit is namelijk je eerste officiële waarschuwing.

Daarnaast is het goed om te weten dat dit een klant-helpt-klant Community is. Je praat dus met andere klanten. Ook in jouw topics zie ik dat ze je proberen te helpen. Reacties als 'bemoei je er niet mee’ worden dus ook zeker niet gewaardeerd. Zoals eerder is aangegeven kan het even duren voordat je een reactie krijgt. We pakken vragen op volgorde op, maar er zijn ook altijd spoedjes die tussendoor opgepakt worden. Vragen om compensatie valt hier niet onder.

Dat gezegd hebbende helpen we je uiteraard graag verder. Geen zorgen, je zal hier altijd een reactie krijgen op de Community. Het enige dat we vragen is geduld en respect voor andere klanten (en moderators). 

Er komt zo snel mogelijk iemand bij je.


  • 0 reacties
  • 14 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Hallo Johannes, ik wil je allereerst laten weten dat ik je 4 reacties in andere topics heb verwijderd. Het is niet de bedoeling dat je dezelfde reactie in meerdere topics kopieert. Het vervuilen van andere topics is niet toegestaan en wordt ook zeker niet gewaardeerd. Je bent al eerder op de huisregels gewezen. Ik raad je aan om je hieraan te houden. Dit is namelijk je eerste officiële waarschuwing.

Daarnaast is het goed om te weten dat dit een klant-helpt-klant Community is. Je praat dus met andere klanten. Ook in jouw topics zie ik dat ze je proberen te helpen. Reacties als 'bemoei je er niet mee’ worden dus ook zeker niet gewaardeerd. Zoals eerder is aangegeven kan het even duren voordat je een reactie krijgt. We pakken vragen op volgorde op, maar er zijn ook altijd spoedjes die tussendoor opgepakt worden. Vragen om compensatie valt hier niet onder.

Dat gezegd hebbende helpen we je uiteraard graag verder. Geen zorgen, je zal hier altijd een reactie krijgen op de Community. Het enige dat we vragen is geduld en respect voor andere klanten (en moderators). 

Er komt zo snel mogelijk iemand bij je.

Het is gewoon weg stuitend dat jullie binnen het uur reageren als ik dubbel post maar nu 7 dagen nog steeds geen compensatie heb ben geregeld die wel belooft is ik zou zeggen wees er trots op de service zeg maar niet heus ik vraag het dan nog maar 1 keer vriendelijk 1.21812846 dit is mijn klant nummer krijg ik nu eindelijk de beloofde compensatie ? Of blijven jullie doorgaan met klanten beduvelen ?


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
Uitgelichte reactie

Hi ​@Johannes12. we snappen heel goed dat je deze wilt ontvangen, als het internet niet goed heeft gewerkt. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing. We waren simpelweg nog niet aan je topic toegekomen, vandaar dat het soms even kan duren voordat je een reactie van ons terug kan verwachten. Dit kan altijd binnen 24 - 48 uur en staat ook in onze huisregels vermeld. We willen je vriendelijk verzoeken om je aan onze huisregels te houden. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons en leuk voor iedereen. 

Klanten beduvelen doen we zeker niet. Als er een compensatie is beloofd, dan zullen we dit zeker toekennen. Alleen moet hier wel iets over te vinden zijn. Een review op Trustpilot verwijderen we ook niet. We zijn juist actief op alle reviews aan het reageren, zodat iedereen de service kan krijgen die je van ons mag verwachen. We vragen altijd om contact op te nemen met ons webcareteam via op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland), dit zijn overigens prima platformen om met ons in contact te komen en waar wij service kunnen verlenen. Als je geen social media hebt, dan kun je uiteraard altijd nog terecht op onze Community. Houd er wel rekening mee dat dit een klant-helpt-klant forum is, maar we lezen uiteraard alles mee en springen bij waar nodig. Daabij helpen we iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt (uitzondering zitten er altijd tussen). 

Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je ervoor hebt gekozen om je abonnement eerder op te zeggen. Er is daarom een afkoop in rekening gebracht en ik zie dat je deze ook hebt betaald. Je hebt momenteel een tegoed van € 20,97 wat nog over is. Dit bedrag zal automatisch binnen 4 - 6 weken aan je worden uitbetaald. 

Daarnaast zie ik dat er in november een onderzoek is geweest. Er was door mijn collega geen bijzonderheden te zien met de dekking bij jou in de buurt of bij je abonnement. Wel had hij toen een reset uitgevoerd en als dat niet hielp, zie ik dat hij met je had besproken dat je in Ă©Ă©n van onze winkels een nieuwe simkaart zou ophalen om te kijken of dat zou werken. Ik zie verder dat dit nooit is gebeurd. Als het probleem daarna alsnog aanhield, hadden we graag nogmaals 2 conrecte voorbeelden van je willen ontvangen, zodat het weer onderzocht kon worden door onze netwerkspecialisten. Dat is ook niet gebeurd. Mocht daaruit blijken dat het niet opgelost kan worden, zou je een coulance van ons krijgen. Maar omdat het verder niet is gebeurd, konden we ook geen coulance meer toepassen. Vandaar dat je deze tot op het heden nog steeds niet hebt ontvangen. 

Kun je aangeven wat voor coulance er was besproken? Ik kan hier verder niets over terugvinden. Nu ben ik best bereid om een grote uitzondering te maken voor je situatie en je alsnog een coulance te geven. Als ik kijk naar je laatste factuur, zie ik dat je een bedrag hebt betaald van € 60,25. Hiervan was je toestelkrediet € 19,00. Als je wilt kan ik de abonnementskosten voor deze factuur vergoeden. Je komt dan uit op een credit van € 60,25 - € 19,00 = € 41,25. Je hebt ook nog een tegoed van € 20,97. Je zou dan een totaalbedrag van € 62,22 van ons terugkrijgen. Kun je aangeven of je hiermee akkoord bent? Wegens de drukte kan ik niet met zekerheid zeggen of ik vandaag nog aan je topic toekom. Anders zal ik mijn best doen om na het weekend als eerst bij je terug te komen. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 


  • 0 reacties
  • 14 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Johannes12. we snappen heel goed dat je deze wilt ontvangen, als het internet niet goed heeft gewerkt. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing. We waren simpelweg nog niet aan je topic toegekomen, vandaar dat het soms even kan duren voordat je een reactie van ons terug kan verwachten. Dit kan altijd binnen 24 - 48 uur en staat ook in onze huisregels vermeld. We willen je vriendelijk verzoeken om je aan onze huisregels te houden. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons en leuk voor iedereen. 

Klanten beduvelen doen we zeker niet. Als er een compensatie is beloofd, dan zullen we dit zeker toekennen. Alleen moet hier wel iets over te vinden zijn. Een review op Trustpilot verwijderen we ook niet. We zijn juist actief op alle reviews aan het reageren, zodat iedereen de service kan krijgen die je van ons mag verwachen. We vragen altijd om contact op te nemen met ons webcareteam via op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland), dit zijn overigens prima platformen om met ons in contact te komen en waar wij service kunnen verlenen. Als je geen social media hebt, dan kun je uiteraard altijd nog terecht op onze Community. Houd er wel rekening mee dat dit een klant-helpt-klant forum is, maar we lezen uiteraard alles mee en springen bij waar nodig. Daabij helpen we iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt (uitzondering zitten er altijd tussen). 

Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je ervoor hebt gekozen om je abonnement eerder op te zeggen. Er is daarom een afkoop in rekening gebracht en ik zie dat je deze ook hebt betaald. Je hebt momenteel een tegoed van € 20,97 wat nog over is. Dit bedrag zal automatisch binnen 4 - 6 weken aan je worden uitbetaald. 

Daarnaast zie ik dat er in november een onderzoek is geweest. Er was door mijn collega geen bijzonderheden te zien met de dekking bij jou in de buurt of bij je abonnement. Wel had hij toen een reset uitgevoerd en als dat niet hielp, zie ik dat hij met je had besproken dat je in Ă©Ă©n van onze winkels een nieuwe simkaart zou ophalen om te kijken of dat zou werken. Ik zie verder dat dit nooit is gebeurd. Als het probleem daarna alsnog aanhield, hadden we graag nogmaals 2 conrecte voorbeelden van je willen ontvangen, zodat het weer onderzocht kon worden door onze netwerkspecialisten. Dat is ook niet gebeurd. Mocht daaruit blijken dat het niet opgelost kan worden, zou je een coulance van ons krijgen. Maar omdat het verder niet is gebeurd, konden we ook geen coulance meer toepassen. Vandaar dat je deze tot op het heden nog steeds niet hebt ontvangen. 

Kun je aangeven wat voor coulance er was besproken? Ik kan hier verder niets over terugvinden. Nu ben ik best bereid om een grote uitzondering te maken voor je situatie en je alsnog een coulance te geven. Als ik kijk naar je laatste factuur, zie ik dat je een bedrag hebt betaald van € 60,25. Hiervan was je toestelkrediet € 19,00. Als je wilt kan ik de abonnementskosten voor deze factuur vergoeden. Je komt dan uit op een credit van € 60,25 - € 19,00 = € 41,25. Je hebt ook nog een tegoed van € 20,97. Je zou dan een totaalbedrag van € 62,22 van ons terugkrijgen. Kun je aangeven of je hiermee akkoord bent? Wegens de drukte kan ik niet met zekerheid zeggen of ik vandaag nog aan je topic toekom. Anders zal ik mijn best doen om na het weekend als eerst bij je terug te komen. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Beste odido

Ik heb idd geen enkele sociale media er is een compensatie beloofd via trustpilot voor de 20 maanden terreur ik heb elke dag dat ik bij odido zat internet verbinding problemen gehad een internet snelheid die met grote regelmaat dagelijks dus wegzakt naar bijna nul waardoor interneten niet meer mogelijk was de compensatie zoals hier boven beschreven is dus wel erg karig als je het mij vraagt ik heb meermaals geklaagd bij odido dat gaat al ver ver terug meer als een jaar ook heb ik al keer een anderen nieuwe simkaart gehaald bij de odido stoor op aanraden van de klantenservice niks maar dan ook niks hielp ik heb me 20 maanden kapot geĂ«rgerd na dat ik het abbonemt heb afgekocht en overstape naar kpn heb ik nog nooit meer 1 storing gehad zelfs geen hapering 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8670 reacties
  • 14 februari 2025

Beloofde compensatie via Trustpilot? Je kopieerde zelf het antwoord van Trustpilot mee... 

"Hi Ralph, dankjewel voor het plaatsen van je review. Oprecht sorry voor deze situatie. Weet dat wij altijd ons best doen om op alle reviews te reageren. Verwijderen doen wij alleen mits er openbaar persoonsgegevens worden gedeeld. Ik wil dit natuurlijk voor je oplossen. Ik kijk graag met je mee naar een eventuele compensatie!

"

Ik lees geen enkele belofte op compensatie,  maar wel dat ze willen meekijken en dat heeft een moderator nu gedaan. Het mobiele netwerk wordt trouwens door meer dan 7 miljoen Odido klanten gebruikt. Wel raar dat alleen jij hier dan last van had, maar goed, mobiek internet werkt nu ook voor jou weer. 


  • 0 reacties
  • 14 februari 2025
eric schreef:

Beloofde compensatie via Trustpilot? Je kopieerde zelf het antwoord van Trustpilot mee... 

"Hi Ralph, dankjewel voor het plaatsen van je review. Oprecht sorry voor deze situatie. Weet dat wij altijd ons best doen om op alle reviews te reageren. Verwijderen doen wij alleen mits er openbaar persoonsgegevens worden gedeeld. Ik wil dit natuurlijk voor je oplossen. Ik kijk graag met je mee naar een eventuele compensatie!

"

Ik lees geen enkele belofte op compensatie,  maar wel dat ze willen meekijken en dat heeft een moderator nu gedaan. Het mobiele netwerk wordt trouwens door meer dan 7 miljoen Odido klanten gebruikt. Wel raar dat alleen jij hier dan last van had, maar goed, mobiek internet werkt nu ook voor jou weer. 

Waarom bemoei jij je overal mee joh ik heb toch ook mensen telefonisch gesproken tijdens het afkopen van me abbonemt etc etc etc er is op meerdere manieren dat belooft maar jij als betweter die overal op moet reageren weet het beter ga wat nuttigs doen inplaats van overal op te reageren oja en jij zal wel op 1 of anderen manier bij odido horen je verdedigd het hard google overnamen tmobile klachten en klachten odido internet lees trutpilot en dan zal je zien er zijn vele duizenden klachten te vinden met soortgelijke verhalen. Dus betweter Eric laat mij lekker met rust ik hoef jou hulp niet 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8670 reacties
  • 14 februari 2025

Je bent echt niet gewent op dit forum te communiceren he, de moderators hebben het je al uitgelegd;

"Als je geen social media hebt, dan kun je uiteraard altijd nog terecht op onze Community. Houd er wel rekening mee dat dit een klant-helpt-klant forum is, maar we lezen uiteraard alles mee en springen bij waar nodig. Daabij helpen we iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt (uitzondering zitten er altijd tussen). "

Je praat hier met andere klanten. Als je zo onaardig doet met allerlei verwensingen dan hoor je hier niet thuis.


  • 0 reacties
  • 14 februari 2025
eric schreef:

Je bent echt niet gewent op dit forum te communiceren he, de moderators hebben het je al uitgelegd;

"Als je geen social media hebt, dan kun je uiteraard altijd nog terecht op onze Community. Houd er wel rekening mee dat dit een klant-helpt-klant forum is, maar we lezen uiteraard alles mee en springen bij waar nodig. Daabij helpen we iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt (uitzondering zitten er altijd tussen). "

Je praat hier met andere klanten. Als je zo onaardig doet met allerlei verwensingen dan hoor je hier niet thuis.

Je kan mij ook gewoon lekker met rust laten inplaats van overal op te reageren terwijl je toch mij niet kan helpen


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
Johannes12. schreef:
eric schreef:

Je bent echt niet gewent op dit forum te communiceren he, de moderators hebben het je al uitgelegd;

"Als je geen social media hebt, dan kun je uiteraard altijd nog terecht op onze Community. Houd er wel rekening mee dat dit een klant-helpt-klant forum is, maar we lezen uiteraard alles mee en springen bij waar nodig. Daabij helpen we iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt (uitzondering zitten er altijd tussen). "

Je praat hier met andere klanten. Als je zo onaardig doet met allerlei verwensingen dan hoor je hier niet thuis.

Je kan mij ook gewoon lekker met rust laten inplaats van overal op te reageren terwijl je toch mij niet kan helpen

begrijp jij dat dit een klant helpt klant comnety is

 

als je wachte en bleef op odido dan konden zwarte smilie en al die andere mensen jou beteen helpen 
meestal binnen 12 uurtjes


  • 0 reacties
  • 14 februari 2025

Nee hoor deze mensen helpen niet wacht al 7 dagen super slimme kind jij moet wel Albert Einstein zijn die opgestaan is uit de dood zo slim


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
Marciano van Odido schreef:

Hallo Johannes, ik wil je allereerst laten weten dat ik je 4 reacties in andere topics heb verwijderd. Het is niet de bedoeling dat je dezelfde reactie in meerdere topics kopieert. Het vervuilen van andere topics is niet toegestaan en wordt ook zeker niet gewaardeerd. Je bent al eerder op de huisregels gewezen. Ik raad je aan om je hieraan te houden. Dit is namelijk je eerste officiële waarschuwing.

Daarnaast is het goed om te weten dat dit een klant-helpt-klant Community is. Je praat dus met andere klanten. Ook in jouw topics zie ik dat ze je proberen te helpen. Reacties als 'bemoei je er niet mee’ worden dus ook zeker niet gewaardeerd. Zoals eerder is aangegeven kan het even duren voordat je een reactie krijgt. We pakken vragen op volgorde op, maar er zijn ook altijd spoedjes die tussendoor opgepakt worden. Vragen om compensatie valt hier niet onder.

Dat gezegd hebbende helpen we je uiteraard graag verder. Geen zorgen, je zal hier altijd een reactie krijgen op de Community. Het enige dat we vragen is geduld en respect voor andere klanten (en moderators). 

Er komt zo snel mogelijk iemand bij je.

begrijp jij dit of niet???

 

ik probeer vriendelijk te zijn niet boos te zijn ):


  • 0 reacties
  • 14 februari 2025
totaleslimmekind schreef:
Marciano van Odido schreef:

Hallo Johannes, ik wil je allereerst laten weten dat ik je 4 reacties in andere topics heb verwijderd. Het is niet de bedoeling dat je dezelfde reactie in meerdere topics kopieert. Het vervuilen van andere topics is niet toegestaan en wordt ook zeker niet gewaardeerd. Je bent al eerder op de huisregels gewezen. Ik raad je aan om je hieraan te houden. Dit is namelijk je eerste officiële waarschuwing.

Daarnaast is het goed om te weten dat dit een klant-helpt-klant Community is. Je praat dus met andere klanten. Ook in jouw topics zie ik dat ze je proberen te helpen. Reacties als 'bemoei je er niet mee’ worden dus ook zeker niet gewaardeerd. Zoals eerder is aangegeven kan het even duren voordat je een reactie krijgt. We pakken vragen op volgorde op, maar er zijn ook altijd spoedjes die tussendoor opgepakt worden. Vragen om compensatie valt hier niet onder.

Dat gezegd hebbende helpen we je uiteraard graag verder. Geen zorgen, je zal hier altijd een reactie krijgen op de Community. Het enige dat we vragen is geduld en respect voor andere klanten (en moderators). 

Er komt zo snel mogelijk iemand bij je.

begrijp jij dit of niet???

 

ik probeer vriendelijk te zijn niet boos te zijn ):

Ik begrijp dat zeer zeker maar die mensen negeren mij nog steeds dus ik blijf dan maar gewoon doorgaan he als je niet geholpen word naar belofte 


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

als jij denkt dat de comunety niemand helpt dan ben jij verkeerd

ik en zwarte smilie hebben spoedig deze man geholpen
(aub ga naar het begin van de form)

Besteld 2Gb internet maar haal amper 1Gb internet instabiel nog maar net aangesloten | Odido community


  • 0 reacties
  • 14 februari 2025
totaleslimmekind schreef:

als jij denkt dat de comunety niemand helpt dan ben jij verkeerd

ik en zwarte smilie hebben spoedig deze man geholpen
(aub ga naar het begin van de form)

Besteld 2Gb internet maar haal amper 1Gb internet instabiel nog maar net aangesloten | Odido community

Help mij ook even dan en regel me compensatie super slimme turbo kind


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

wat is een compensatie 

 


  • 0 reacties
  • 14 februari 2025
totaleslimmekind schreef:

wat is een compensatie 

 

Mischien moet je dat soort dingen dus eerst leren alvorens je reageer


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
Johannes12. schreef:
totaleslimmekind schreef:

wat is een compensatie 

 

Mischien moet je dat soort dingen dus eerst leren alvorens je reageer

ik ben nog steeds op school daar komt dat naam van daan “totale slimme kind”

 


  • 0 reacties
  • 14 februari 2025
totaleslimmekind schreef:
Johannes12. schreef:
totaleslimmekind schreef:

wat is een compensatie 

 

Mischien moet je dat soort dingen dus eerst leren alvorens je reageer

ik ben nog steeds op school daar komt dat naam van daan “totale slimme kind”

 

Oh oke mischien kan jij mij dan leren hoe ik ook zo slim word 


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
Johannes12. schreef:
totaleslimmekind schreef:
Johannes12. schreef:
totaleslimmekind schreef:

wat is een compensatie 

 

Mischien moet je dat soort dingen dus eerst leren alvorens je reageer

ik ben nog steeds op school daar komt dat naam van daan “totale slimme kind”

 

Oh oke mischien kan jij mij dan leren hoe ik ook zo slim word 

welke type “slim”


  • 0 reacties
  • 14 februari 2025
totaleslimmekind schreef:
Johannes12. schreef:
totaleslimmekind schreef:
Johannes12. schreef:
totaleslimmekind schreef:

wat is een compensatie 

 

Mischien moet je dat soort dingen dus eerst leren alvorens je reageer

ik ben nog steeds op school daar komt dat naam van daan “totale slimme kind”

 

Oh oke mischien kan jij mij dan leren hoe ik ook zo slim word 

welke type “slim”

Ik wil echt slim slim zijn konker slim 


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
Johannes12. schreef:
totaleslimmekind schreef:
Johannes12. schreef:
totaleslimmekind schreef:
Johannes12. schreef:
totaleslimmekind schreef:

wat is een compensatie 

 

Mischien moet je dat soort dingen dus eerst leren alvorens je reageer

ik ben nog steeds op school daar komt dat naam van daan “totale slimme kind”

 

Oh oke mischien kan jij mij dan leren hoe ik ook zo slim word 

welke type “slim”

Ik wil echt slim slim zijn kanker slim 

niet schelden he 🙅

 

zo moet je gebooren zijn helaas ben ik zo ):


  • 0 reacties
  • 14 februari 2025
totaleslimmekind schreef:
Johannes12. schreef:
totaleslimmekind schreef:
Johannes12. schreef:
totaleslimmekind schreef:
Johannes12. schreef:
totaleslimmekind schreef:

wat is een compensatie 

 

Mischien moet je dat soort dingen dus eerst leren alvorens je reageer

ik ben nog steeds op school daar komt dat naam van daan “totale slimme kind”

 

Oh oke mischien kan jij mij dan leren hoe ik ook zo slim word 

welke type “slim”

Ik wil echt slim slim zijn kanker slim 

niet schelden he 🙅

 

zo moet je gebooren zijn helaas ben ik zo ):

Is geen schelde is een ziekte jij bent echt een beetje dom lan 


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

valt onder de catorie schelden 

spelling en  taal is niet mijn sterke vak zo ben  ik 😔


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

en ook wat bedoel je met “lan”

ben je turks of bedoel je de poort van je router


  • 0 reacties
  • 14 februari 2025
totaleslimmekind schreef:

en ook wat bedoel je met “lan”

ben je turks of bedoel je de poort van je router

Ik ben een chinese turk zeg maar 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen