Skip to main content
Beantwoord

Apple Smartwatch Multisim activatie


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste Odido,

Ik heb een nieuwe Apple Smartwatch series 10 cellular. Op de odido website staat dat ik multisim via de apple watch app moet aanvragen. Echter op de apple watch app staat: “Je odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple watch.

Nu zie ik dat er sowieso veel issues zijn met dit soort gevallen. Kan er ook voor mij een ticket worden aangemaakt?

Hartelijke groet,

Tom

ps. waarom zegt de chatbot dat je op zondag kan bellen terwijl dat niet is?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@tge_damen yes, dank voor de toelichting en het invullen van je profielgegevens! Ik heb een kijkje genomen bij je abonnement en ik zie verder geen bijzonderheden die in de weg zouden kunnen staan. Alles staat goed ingesteld. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 76789988. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Ik hoop dat er snel een oplossing komt! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Bekijk origineel

4 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 maart 2025
  • Over welk Watch beschik je en gaat het om de Cellular versie? Apple Watch series 10 MWX83QF/A Cellular
  • Is Apple Watch via Odido gekocht of los? Los
  • Welke iOS versie heeft de iPhone? iOS 18.3.2
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch? watchOS 11.3.1
  • Wat staat bij Aanbieder instellingen? -

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@tge_damen van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je een Apple Watch 10 met onze Multisim hebt aangeschaft, ik begrijp heel goed dat je deze werkend wilt hebben en ik graag je graag meer duidelijkheid hierover! 

Voor het weekend was er inderdaad een technische storing bekend met betrekking tot onze Multisim. Het was niet mogelijk om deze aan te schaffen en het te activeren, waarna je vervolgens de melding te zien krijgt die je in je reactie omschrijft. Ons IT-team was hiervan op de hoogte en ze hebben er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Met succes! Ik heb sinds vandaag vernomen dat het IT-issue is opgelost. Kun je nu proberen om je Multisim opnieuw te activeren? Dan zou het moeten lukken! 

Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (in de app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Ook zie ik in je profiel dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ontbreken. Kun je deze nog toevoegen aan je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld en desnoods een ticket voor je doorzetten richting onze technische specialisten. 

Wat betreft de chatbot, dat klopt inderdaad niet. Ik ga dit intern voor je navragen en indien nodig laten aanpassen. Dank voor het doorgeven! 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi Pharwin,

Ik denk dat je dit wilt weten:

  • Ik heb nog geen multisim besteld.
  • Op mijn Odido kan ik alleen maar een Android multisim bestellen, een Apple multisim moet ik volgens de mijn Odido website bestellen via de Apple smartwatch app.
  • Op de Apple smartwatch app staat “Je odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple watch.”
  • Ik heb de laatste cijfers van de IBAN toegevoegd.

Hartelijke groet,

Tom


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3341 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2025

Hey ​@tge_damen yes, dank voor de toelichting en het invullen van je profielgegevens! Ik heb een kijkje genomen bij je abonnement en ik zie verder geen bijzonderheden die in de weg zouden kunnen staan. Alles staat goed ingesteld. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 76789988. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Ik hoop dat er snel een oplossing komt! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen