Beste Odido-gebruikers,
Ik wil graag mijn ervaring delen met de verlenging van mijn abonnement bij Odido. Ik heb ervoor gekozen om mijn abonnement te verlengen als sim-only, zonder een nieuwe telefoon. Na mijn verlenging ben ik twee keer gebeld door medewerkers die mij een korting aanboden om klant te blijven. Die korting heb ik uiteindelijk gekregen, maar deze is na twee maanden zonder enige vooraankondiging of uitleg stopgezet.
Ik heb hierover inmiddels drie keer contact gehad met verschillende medewerkers. Zij vonden het ook vreemd, maar konden mij niet verder helpen. EĂ©n medewerker gaf zelfs aan dat de korting weer geactiveerd zou moeten zijn, maar dat is niet gebeurd. Daarnaast werd mij verteld dat ik mijn abonnement maandelijks kon opzeggen, wat achteraf niet waar blijkt te zijn.
Normaal verleng ik mijn abonnement altijd met een nieuwe telefoon, maar na deze ervaring ben ik daar niet meer zeker van. Voor dezelfde prijs en voorwaarden had ik wellicht beter kunnen overstappen naar Vodafone.
Daarnaast ervaar ik problemen met mijn verbinding. Mijn 5G schakelt steeds terug naar 4G en tijdens telefoongesprekken valt de verbinding regelmatig weg. Ik ben zelfs twee keer naar een Odido-winkel geweest, maar daar konden ze het probleem niet oplossen.
Al met al ben ik teleurgesteld in de service en het netwerk. Ik hoop dat Odido deze punten serieus neemt en hier iets aan doet.