Skip to main content

Galaxy S23 ultra simkaar te veel pogingen tot ontgrendelen

• 26 maart 2025
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Puk-en pincode opgevraagd pukcode ingevoerd verschillende keren pincode ingevoerd nu geeft de toestel aan bij Galaxy S23 ultra 1 simkaar te veel pogingen tot ontgrendelen probeer het opnieuw over 1 uur 43 minuten.wat kan ik doen?

Uitgelichte reactie

26 maart 2025

Even wachten tot over 1 uur en 43 minuten. Maar ik denk dat dit een beveiliging van een toestel is en niet van de simkaart. Als je teveel keer de verkeerde PUK invoert zal de sim definitef “OP SLOT” gaan en nooit meer gereanimeerd kunnen worden. Een tijdsbestek van 1 uur en 43 minuten is iets wat als je teveel keer en verkeerde pincode voor het ontgrendelen van een toestel doet nog wel kan.

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8708 reacties
  • 26 maart 2025

Even wachten tot over 1 uur en 43 minuten. Maar ik denk dat dit een beveiliging van een toestel is en niet van de simkaart. Als je teveel keer de verkeerde PUK invoert zal de sim definitef “OP SLOT” gaan en nooit meer gereanimeerd kunnen worden. Een tijdsbestek van 1 uur en 43 minuten is iets wat als je teveel keer en verkeerde pincode voor het ontgrendelen van een toestel doet nog wel kan.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen