Skip to main content
Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen - fout

Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen (https://www.odido.nl/my/betalingsdetails) maar krijg een foutmelding:

Failed to get customer details for User: [mijn e-mailadres].mtm

Hoe krijg ik alsnog mijn rekeningnummer gewijzigd?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@mario57 en ​@balph, ik ben er voor jullie! Ik pas jullie rekeningnummer graag aan. Zouden jullie beiden:

• Je Community profiel willen aanvullen met jouw volledige naam, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (huidige rekeningnummer)
  • Het nieuwe volledige rekeningnummer + op welke naam deze staat invullen in het vak '’Info voor moderator'’ in je Community profiel?

Laat het weten als deze er staan, dan ga ik aan de slag!

Bekijk origineel

20 reacties

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 9 maart 2025

Exact hetzelfde probleem hier met dezelfde foutmelding.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2600 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Hi ​@mario57 en ​@balph, ik ben er voor jullie! Ik pas jullie rekeningnummer graag aan. Zouden jullie beiden:

• Je Community profiel willen aanvullen met jouw volledige naam, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (huidige rekeningnummer)
  • Het nieuwe volledige rekeningnummer + op welke naam deze staat invullen in het vak '’Info voor moderator'’ in je Community profiel?

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 maart 2025
mario57 schreef:

Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen (https://www.odido.nl/my/betalingsdetails) maar krijg een foutmelding:

Exact hetzelfde probleem hier met dezelfde foutmelding.

• 2 reacties
  • 10 maart 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Dag Chayenne, Zou je mijn rekeningnummer ook willen wijzingen? de Info staat klaar. Mvg Karel

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 maart 2025

Beste Cheyenne, ik heb de gegevens ingevuld in m’n profiel, laat het maar weten als het gelukt is!

• 0 reacties
  • 10 maart 2025

Dank Cheyenne, ik heb de gegevens bijgewerkt. Fijn dat je dit kunt oplossen, maar natuurlijk wel vervelend dat het systeem niet werkt zoals het hoort en dat we zo’n vage foutmelding krijgen.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Karel5 en @balph, voor jullie is het geregeld. Dankjewel voor het doorgeven. De melding in Mijn Odido lossen we zo snel mogelijk op.

@mario57 voor jou heb ik het nog niet geregeld. Kan jij achter het nieuwe rekeningnummer in het vakje Info voor moderator nog laten weten op welke naam dit rekeningnummer staat? Laat het weten als deze gegevens compleet zijn!

• 0 reacties
  • 11 maart 2025

Hi ​@Karel5 en @balph, voor jullie is het geregeld. Dankjewel voor het doorgeven. De melding in Mijn Odido lossen we zo snel mogelijk op.

@mario57 voor jou heb ik het nog niet geregeld. Kan jij achter het nieuwe rekeningnummer in het vakje Info voor moderator nog laten weten op welke naam dit rekeningnummer staat? Laat het weten als deze gegevens compleet zijn!

Ik heb het bijgewerkt, dank.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Super, dankjewel ​@mario57! Ik heb de wijziging in orde gemaakt bij deze!

• 1 reactie
  • 12 maart 2025

Super, dankjewel ​@mario57! Ik heb de wijziging in orde gemaakt bij deze!

Hoi ​@Cheyenne van Odido, ik heb hetzelfde probleem. Zou je dit voor mij ook willen regelen? Als het goed is staat alle benodigde info in mijn profiel! 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 maart 2025

hoi  ​@Cheyenne van Odido, ik ook gaarne.  Als het goed is staat alle benodigde info in mijn profiel.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13407 reacties
  • 14 maart 2025

Hoi ​@Michiel95 & ​@tblanco, welkom op onze Community!

Bedankt voor het invullen van de informatie. Ik heb jouw rekeningnummer gewijzigd ​@Michiel95, nu moet je de koppeling moeten kunnen maken en dan kun je het rekeningnummer weer wijzigen! 

Ik zie bij jou alleen een geannuleerd abonnement bij ons ​@tblanco, klopt dat? 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@Michiel95 & ​@tblanco, welkom op onze Community!

Bedankt voor het invullen van de informatie. Ik heb jouw rekeningnummer gewijzigd ​@Michiel95, nu moet je de koppeling moeten kunnen maken en dan kun je het rekeningnummer weer wijzigen! 

Ik zie bij jou alleen een geannuleerd abonnement bij ons ​@tblanco, klopt dat? 

Ik heb een abonnement geannuleerd maar ook een klikenklaar abonnement in de winkel genomen. Ik wil dat abonnement hetzelfde reknr als van m’n telefoonabo bij jullie. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13407 reacties
  • 17 maart 2025

Ik zie op dit moment geen abonnement in het systeem op jouw gegevens, zou je jouw gegevens willen controleren in je profiel ​@tblanco? Je kan je rekeningnummer zelf ook wijzigen in Mijn Odido als je je abonnement hebt gekoppeld. 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 maart 2025

Ik zie op dit moment geen abonnement in het systeem op jouw gegevens, zou je jouw gegevens willen controleren in je profiel ​@tblanco? Je kan je rekeningnummer zelf ook wijzigen in Mijn Odido als je je abonnement hebt gekoppeld. 

Mijn gegevens kloppen. Ik maak nu gebruik van mn nieuwe abonnement. Ik heb ook een abo via het telefoonnr wat er bij staat. Ik zat hiervoor bij tele2 wat jullie hebben overgenomen, wat ik via odido intern bij tele2 heb beeindigd. 
  Ik kan het niet op de site veranderen, exact zoals de overige personen in deze chat. Misschien kan je zelf even checken? Dank. 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 maart 2025
tblanco schreef:

Mijn gegevens kloppen. Ik maak nu gebruik van mn nieuwe abonnement. Ik heb ook een abo via het telefoonnr wat er bij staat. Ik zat hiervoor bij tele2 wat jullie hebben overgenomen, wat ik via odido intern bij tele2 heb beeindigd. 
  Ik kan het niet op de site veranderen, exact zoals de overige personen in deze chat. Misschien kan je zelf even checken? Dank. 

hallo? ​@Cheyenne van Odido of ​@Tommie van Odido ?  Online rek nr veranderen lukt nog steeds niet. 
Lukt het daarzo? Bvd

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13407 reacties
  • 19 maart 2025

Ik heb je abonnement kunnen vinden ​@tblanco, echter staat het rekeningnummer wat je in je profiel gezet hebt al gekoppeld aan jouw Klik&Klaar abonnement. Klopt dit? 

• 1 reactie
  • 19 maart 2025
Anonymous schreef:

Ik heb hetzelfde probleem. Heb mijn profiel aangevuld met bovenstaande punten. Zouden jullie ook mijn rekeningnummer kunnen wijzigen? Alvast bedankt!

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 maart 2025

Ik heb je abonnement kunnen vinden ​@tblanco, echter staat het rekeningnummer wat je in je profiel gezet hebt al gekoppeld aan jouw Klik&Klaar abonnement. Klopt dit? 

Ja. Hier reageerde niemand meer. Ik heb het telefonisch met jullie geregeld. 

• 1 reactie
  • 20 maart 2025

Hoi ​@Cheyenne van Odido  & ​@Tommie van Odido,

Ik heb ook last van het hierboven besproken probleem, zou een van jullie mijn rekeningnummer om kunnen zetten?

Als het goed is is alle benodigde info ingevuld.

Alvast bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen