
Hoi iedereen!,
Ik ben nieuw bij Odido en heb recent een sim only abonnement afgesloten bij Odido via Belsimpel met nummerbehoud, namelijk Odido Hello 20GB met onbeperkt bellen en SMS.
Ik heb alvast een Odido account aangemaakt en toen probeerde ik zowel om in de Odido app als via de website mijn nieuwe abonnement te koppelen maar dat is niet gelukt omdat ik bij de app en de website dezelfde foutmelding krijg. Namelijk "Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer".
Voor de context, mijn Odido abonnement is nu nog niet ingegaan in verband met het nummerbehoud proces maar zal op 19 februari ingaan. Ik weet dus niet echt of ik ĂŒberhaupt mijn nieuwe abonnement aan Mijn Odido kan koppelen voordat het daadwerkelijk is ingegaan. Dus mijn eerste vraag is of het mogelijk is om mijn Odido abonnement nu al te koppelen aan Mijn Odido. Mijn tweede vraag is hoe ik het besproken probleem kan oplossen en ook hoop ik dus hier duidelijkheid te krijgen over alles.
Alvast bedankt ten slotte voor jullie hulp, moeite en tijd!