Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg de foutmelding "Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer" wanneer ik mijn nieuwe Odido Hello abonnenet probeer te koppelen in Mijn Odido, hoe kan ik deze probleem oplossen?

• 27 januari 2025
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Filuris
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi iedereen!,

Ik ben nieuw bij Odido en heb recent een sim only abonnement afgesloten bij Odido via Belsimpel met nummerbehoud, namelijk Odido Hello 20GB met onbeperkt bellen en SMS.

Ik heb alvast een Odido account aangemaakt en toen probeerde ik zowel om in de Odido app als via de website mijn nieuwe abonnement te koppelen maar dat is niet gelukt omdat ik bij de app en de website dezelfde foutmelding krijg. Namelijk "Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer".

Voor de context, mijn Odido abonnement is nu nog niet ingegaan in verband met het nummerbehoud proces maar zal op 19 februari ingaan. Ik weet dus niet echt of ik ĂŒberhaupt mijn nieuwe abonnement aan Mijn Odido kan koppelen voordat het daadwerkelijk is ingegaan. Dus mijn eerste vraag is of het mogelijk is om mijn Odido abonnement nu al te koppelen aan Mijn Odido. Mijn tweede vraag is hoe ik het besproken probleem kan oplossen en ook hoop ik dus hier duidelijkheid te krijgen over alles.

Alvast bedankt ten slotte voor jullie hulp, moeite en tijd!

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Filuris, wat geweldig om te zien dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten, ik wil je dan ook alvast van harte welkom heten bij ons! 😄 Wat je zelf al aangeeft klopt helemaal, je krijgt nu deze foutmelding te zien omdat het mobiele abonnement nog niet actief is. Op 19 februari kan je dus jouw abonnement opnieuw registreren en dan gaat het koppelen in Ă©Ă©n keer goed. Mocht je toch nog tegen een foutmelding aanlopen, laat het dan direct weten. Dan kijk ik met alle liefde met je mee! 

Bekijk origineel

2 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025

Hi ​@Filuris, wat geweldig om te zien dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten, ik wil je dan ook alvast van harte welkom heten bij ons! 😄 Wat je zelf al aangeeft klopt helemaal, je krijgt nu deze foutmelding te zien omdat het mobiele abonnement nog niet actief is. Op 19 februari kan je dus jouw abonnement opnieuw registreren en dan gaat het koppelen in Ă©Ă©n keer goed. Mocht je toch nog tegen een foutmelding aanlopen, laat het dan direct weten. Dan kijk ik met alle liefde met je mee! 

Filuris
  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Oke, dan is dat duidelijk en zal ik toch echt eerst tot 19 februari moeten wachten en dat vind ik niet erg.

Bedankt nogmaals voor uw hulp!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen