Skip to main content
Beantwoord

Het koppelen van een Klik&Klaar abonnement in Mijn Odido lukt niet

• 19 november 2024
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedendag,

Ik heb sinds 12-11 een Klik&Klaar abonnement. Nu heb ik dit proberen te koppelen aan Mijn Odido, maar dat lukt niet. Ik krijg elke keer het volgende bericht te zien. Ondanks dat ik dit al meerdere keren heb geprobeerd, lukt het mij niet om het te koppelen. Tevens een nieuwe account gemaakt om het daarop te proberen, helaas zonder resultaat….

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@kdau, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en je krijgt deze melding doordat er bij ons in het systeem iets niet helemaal goed staat. Het lijkt namelijk alsof jouw abonnement bij ons nog niet actief is, terwijl dit wel het geval is en je ook gebruik kan maken van het abonnement. Ik zet dit gelijk voor je door naar mijn collega's van de technische dienst, zodat dit rechtgezet kan worden. De verwerkingstijd is op dit moment 14 dagen. Zodra dit opgelost is, krijg je gelijk een melding van ons. Het koppelen zou hierna gelijk goed moeten gaan! 

Bekijk origineel

3 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 20 november 2024

Hi ​@kdau, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en je krijgt deze melding doordat er bij ons in het systeem iets niet helemaal goed staat. Het lijkt namelijk alsof jouw abonnement bij ons nog niet actief is, terwijl dit wel het geval is en je ook gebruik kan maken van het abonnement. Ik zet dit gelijk voor je door naar mijn collega's van de technische dienst, zodat dit rechtgezet kan worden. De verwerkingstijd is op dit moment 14 dagen. Zodra dit opgelost is, krijg je gelijk een melding van ons. Het koppelen zou hierna gelijk goed moeten gaan! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 november 2024
Nora van Odido schreef:

Ha ​@Nora van Odido. Bedankt voor je reactie. Jammer dat het zo moet lopen. Ik had gehoopt dat ik gelijk mijn dubbele data kon krijgen gezien dit handig was voor mijn vakantie. 

Via welke weg krijg ik een melding dat ik het kan koppelen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13533 reacties
  • 21 november 2024

Wij kunnen het ticket voor je in de gaten houden ​@kdau, op dit moment hebben we nog geen reactie. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen