Skip to main content
Beantwoord

Zakelijk account verwijderen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedendag,

We zijn al sinds december bezig mijn nummer te koppelen aan mijn privé account.

Ik ben overgestapt van zakelijk naar privé. Het lukt maar niet om mijn nummer aan dit account te koppelen. In de app geeft hij aan eerst het oude account te verwijderen. Ook deze formulieren hebben wij al een opgestuurd. Kunt u voor mij het zakelijk account verwijderen??

Alvast bedankt

Mvg johan

Beste antwoord door Johan0209

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Johan0209 dank voor het invullen van de juiste profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken en ik zag inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan je oude Zakelijke abonnement. Vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Het is gelukt!

Bedankt voor je hulp.

mvg

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Johan0209, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Wat leuk dat je bent overgestapt van zakelijk naar een privé abonnement. Wel zo fijn als je je privé abonnement kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik vermoed dat je account op de achtergrond nog gekoppeld staat aan het oude/inactieve zakelijk abonnement. Deze kan ik voor je verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je eigen nummer kunt koppelen. Ik zie alleen in je profiel dat je de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer van je zakelijk abonnement hebt vermeld. Echter, komt dit nu niet overeen met wat er in ons systeem bij je privé abonnement vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers van je bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag en heb je binnen no-time je privé abonnement gekoppeld in je account! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 24 maart 2025

Beste Pharwin,

Bedankt voor je antwoord. Het klopt dat het de cijfers van de zakelijke rekening was. 

Ik heb deze ondertussen aangepast. 

Mvg

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Johan0209 dank voor het invullen van de juiste profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken en ik zag inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan je oude Zakelijke abonnement. Vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Het is gelukt!

Bedankt voor je hulp.

mvg

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Johan0209 Fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen